tirsdag, september 06, 2011

Dag 19: Et bilde av håndskriften min

Kjenner at jeg kjeder meg litt av noen av spørsmålene i denne 40 spørsmål-utfordringen. Så heretter kommer jeg til å svare på spørsmålene jeg VIL svare på. Jeg er så lur! Hvem er det liksom som vil se håndskriften min??

Nææsj..kjedelig! Hadde jeg derimot TEGNET litt hadde det vært myyye mer spennende! Men vent..her HAR jeg jo faktisk tegnet også!Apropos båt og vann; Lina og jeg skal nemlig på babysvømming idag! Det skal bli så gøy! Lina har ikke bablet om annet de siste ukene..bortsett fra hvor flink hun er blitt til å stå oppreist (skummmeeelt!! Gøy også.. Men mest skummelt).

Sånn ellers er det litt manko på søvn. Lina har våknet halv 6 de siste dagene. Nå er jo pappaen hennes begynnt på jobb og greier, så nå våkner hun jo uansett når han går på badet 06.00. Så da må mamma også stå opp..zzz..trøtt og fin. Hvis jeg skulle skrevet den der lista om 10 ting jeg ønsker meg, om igjen; så hadde det stått SØVN på nr. 1. Jeg døyver smerten (i den forstand at det gjør vondt i sjelen når legemet ikke får nok søvn..) med kaffe. Og mere kaffe.

9 kommentarer:

  1. Babybading? Hvor skal dere? Vi har faen ikke slikt her på Dale vi. Tror jeg. Kanskje de starter opp nå snart, for hold deg fast, her tømmer de bassenget om sommeren. Jada. Spare spare.

    SvarSlett
  2. Så moro med babysvømming, det tror jeg kommer til å bli bra :) Det er så mange som skryter av det!

    SvarSlett
  3. Sv: Det har tatt sin tid etter forrige fødsel :) Håper at den som kom denne mnd er den normale som jeg kaller det... Har trodd før at jeg har fått den, men det har bare vært blødning i en halv dag.. Beklager detaljene, men denne gangen tror jeg at den har kommet tilbake, pga blødningsdagene. Krysser fingrene, gjør det så mye lettere å kunne følge med :)

    Åh babysvømming er så koselig :) Kos dere masse1

    SvarSlett
  4. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var sånn der håndskrift - ekspert. Jeg kunne sikkert sagt masse bare om den F'en din der, i Fin, eller? :D

    SvarSlett
  5. Åååå lykke til på babysvømming!!! Høres skikkelig fristende ut å plaske i et varmt og deilig baseng, nå som det begynner å bli kaldt og guffent ute. Vått er det og. Gleder meg til å høre :)

    SvarSlett
  6. Babysvømming er så kos! Gled deg.. Og ja tegning er mye mer morro...

    SvarSlett
  7. Jeg synes det er gøy å se andre sin håndskrift! Fin tegning, hihi :D Åh, seks hver dag er virkelig tidlig! Men det er jo litt godt å stå opp da og vite at du ikke må hive deg ut døren :D

    SV: Tusen takk! :D

    SvarSlett
  8. Oy :S det var tidlig opp :S Hehe.. Men det er kanskje en vanesak :) Jeg er hverken A eller B- menneske :S Fryktelig trøtt om kvelden, å fryktelig trøtt om morgenen.. Hehe..

    SvarSlett
  9. Haha, digg innlegg, Siv!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)