mandag, oktober 12, 2009

Min fine nye K A M E E!


Kameer er noe jeg før synes var
litt kjerringaktig og gammeldags, men som jeg nå synes er kjempefint! Vintage er noe jeg har lagt en stor elsk på i det siste.. Var på Accessorize på torsdagen og kjøpte meg denne kamee-nålen. Kunne bare ikke la være når jeg endelig fant en kamee som faktisk var fin! Puttet den i vesken, og glemte den, helt til idag! Noe jeg ble litt undrende over da jeg var på butikken var at jenten (et sted over 18 år vil jeg tro..) som jobbet der ikke skjønte hva jeg mente med "kamee". Synes de som jobber på kles- og stæsjbutikker burde ha litt mer peiling på mote og det de selger! Det synes ikke helt på bildet, men kamee-damen er inni et glass. Fiin! Noen andre som liker kameer..?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)