fredag, oktober 23, 2009

Min dag..*stressa, men h æ p p i*


Phu, for en dag!
Har hatt skikkelig skrivemaraton det siste døgnet for å bli ferdig med en kommentar jeg skal gi en medstudent på prosjektoppgaven hennes..Hun har skrevet den på nynorsk, noe som både er ganske kult, men samtidig irriterende for meg å klare å forstå, hehe. Siden vi tasler oss avgårde (igjen) far far away, så er det greit at skolearbeidet er ferdig så vi kan nyyte ferien..ah..gleder meg!! Skal nok legge ut litt bilder etter vi er kommet oss hjem og sånn, men hvis jeg ikke blogger på en stund, så er jeg sannsynligvis ikke daud!

Halloween er jo like rundt hjørnet! Har alltid synes det er kjempemoro å kle seg ut og gå ut med venner på Halloween. Det blir det nok ikke noe ut av i år, men men. Jeg var jo litt rar da jeg var liten..Bildet er fra barneskole-tider; var vel kanskje rundt 11 år..? Malte et skjelett i ansiktet, etter en oppskrift i et blad, hihi..Idee for "utkledning"..? :-D

Sjekk ut luggen/"sleiken"..den var mitt varemerke dengang! Også genseren...*Grøssse*


Chiao på en liten stund!

2 kommentarer:

  1. Sv: Haha, begge to:p Men jeg tenkte først og fremst på at du hadde fått shoppet litt fra Vintage:-)

    Ha en strålende helg!!

    SvarSlett
  2. Håper du har hatt det fint mens du var borte!!

    Sv. Tusen takk:-) Måtte jo lage et jåleinnlegg når jeg først hadde fått så mye ny sminke i hus!

    Headeren har jeg hatt noen dager ja, jeg digger den! Reidun Beate (reidunbeate.com) som har laget den, hun er så flink!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)