mandag, oktober 05, 2009

Bloggebursdagen og de lange neglene..


Bloggen min har faktisk hatt bursdag i sommer,
uten at jeg har fått det med meg! 23.06, 2006 så den dagens lys. og fylte for den som ikke kan regne, hele 3 år i år! Så gjennom litt av gamle innlegg, og fant bilde av de kjeempelange neglene jeg hadde en sommer. De er faktisk ekte..selv om de ikke ser sånn ut i det hele tatt..Jeg hadde ikke kjæreste på den tiden. Kanskje ikke så rart med DE torturinstrumentene på hendene?? De brakk jo en for en da, i løpet av noen uker i sommerjobb.. Passion for nails, that's me!


Neglene mine a la sommer 2006




..og neglene mine idag: en versjon av fransk manikyr

2 kommentarer:

  1. Sykt lange negler! Hadde aldri trodd de var ekte.. Mine brekker alltid leeenge før de blir så lange.. Men nå som jeg er sykemeldt har de blitt litt sterkere, tidligere brakk de alltid på jobb.
    Gratulerer med bloggbursdagen på etterskudd!:-)

    SvarSlett
  2. Sv: Takk for tips og skryt:-) Ha en flott mandag videre!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)