onsdag, oktober 21, 2009

J U L E G A V E T I P S: hjemmelaget såpe eller snop!

Nå er det på tide å begynne å shoppe julegaver! Hvertfall for dem som har dårlig tid eller dem som bare vil være tidlig ute...Jeg har hvert år tenkt at jeg skal lage noe selv og gi bort, fordi jeg synes en personlig gave ofte kan være mye mer spennende enn en hvilken som helst gave man kan kjøpe hvor som helst. Hva med å lage drops? På Panduros nettsider fant jeg et kit med alt man trenger for å lage drops med 4 ulike smaker-jordbær, eple, eukalyptus og peppermynte, se bilde...

Utifra kittet får man 10 kg drops! Prisen er 498kr..litt stiv pris hvis man er student, men mor blir nok glad for disse!




Et annet kit hvor du får utstyr til å lage både kjærligheter og drops, 419kr. Eneste du trenger kjøpe utenom er et par kilo sukker. Disse kommer med smakene bringebær og tutti frutti

Eller hva med å lage såper å gi bort i julegave? Man kan kjøpe alt man trenger av såpeformer, farger, lukter, såpestempler og såpemasse. Og stoffene som brukes i såpene er gode for huden! For eksempel sheasåper og oliven..

2 såpeformer i metall for å lage rektangulære såper; 42kr



5 såpeformer for å lage hjertesåper; 79,50kr



Denne såpen kunne jeg spist..Denne kommer i et muffinsåpe-kit med nok til å lage 8 såper; 189kr



Julegavene blir harde i år..

1 kommentar:

  1. her var det mange fine julegavetips :) det så gøy ut å lage eget godteri..

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)