onsdag, oktober 14, 2009

Bare et kjedelig persånlig innlegg...


Er fryktelig opptatt de neste dagene
, samtidig som vi egentlig bare skal slappe av..Noe som betyr at det blir heller lite blogging en stund fremover. Har veldig mye å gjøre på skoleoppgavene mine, og må nesten klage litt, selv om det nok går greit til slutt. Skal skrive vanvittig mange ord på hver av de to oppgavene, og har virkelig ikke snøring om hvordan jeg skal få det til å bli 3500 ord i metode-delen..pluss/minus ti prosent. Uææh! *Trøste-lese blogger istedet for å bekymre seg..*

Jeg har reisefeber. Det kunne passet seg med en ferie nå ja..og et par glass vin! Apropos ferie og vin..På Sør-Afrika turen i fjor var vi rundt på vinsmaking på endel vingårder. Min kjære kjørte; og jeg smakte, hihi! Vi var blant annet på Boschendal vineri, hvor jeg smakte en kjempegod rødvin som hette akkurat det ja..Boschendal. Hvis jeg stavet det riktig :-S Den kan anbefales!! Og hvis du noen gang vil ha en rødvin som passer til min store lidenskap SJOKOLADE, så er "Cafee" kjemmmpegod til det! De kompletterer hverandre rett og slett.

Vinsmaking på Boschendal vineri..mmm..sjekk ut alle glassene som står foran meg, hehe..


Idag har jeg gjort veldig lite..Jeg har for eksempel kommet til en konklusjon om klessmaken og stilen til en blogger jeg faktisk leser hver dag. Snakker om Angelica; en svensk tjei som også er stylist og venninne av "Blondinbella" som jeg titter innom en gang iblant. Hun kler seg så..uanstrengt pent! Hun er veldig Chanel og down-to-earth. Hittil har jeg tenkt at det grenser til kjedelig. Men hun passer sin egen stil kjempegodt. Laangt, kjempefint hår i hestehale for det meste og mye svart, stort statement-smykke (som hun bruker ofte), lekre sko og alltid fine vesker..Hvis du ikke har lest bloggen hennes før, så er det på tide å gjøre det nå!


Bilde er lånt fra "Angelicas closet"

Då va det på tide å legge sæ..Gonatta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)