søndag, oktober 04, 2009

Søndag...


Har vært reine husmoren idag!
Plantet om plenty planter som virkelig trengte større krukker, også har jeg sådd urter (basilikum, oregano, dill og frøkarse). Vet ikke om de kommer til å vokse opp, men verdt å prøve, for å ha noe å krydre maten med! Husmor-imaget tok slutt da sjokoladekaken jeg bakte ble..ikke så vellykket.

Helgen går så fort..deprimerende nesten! Imorgen begynner jeg å skrive videre på forskningsdesign-oppgavene..kvalitativt og kvantitativt. Holdt presentasjoner av de forskjellige typene på torsdag og fredag, og fikk tilbakemelding om hva som var bra, ikke bra, om det var gjennomførbart også videre..så nå har jeg vanvittig mye arbeid foran meg. Men det er samtidig veldig gøy! Får skrive og forske på nesten nøyaktig hva vi vil; til forskjell fra hva vi fikk lov til da vi skrev bacheloroppgaven..blæh. Er veldig interessert i ernæring, så det å mikse det sammen med tann-tema er for meg kjempe kjempe herrrlig!! Så får vi håpe forsker-yrket passer for meg, uæh..etter så mye utdanning er det nesten på tide å bli ferdig snart.

bærer det snart avsted for å se etter utehus til katten på Plantasjen, og så er det middag hos svigers. God søndag til alle som forviller seg inn på bloggen min! Og selvfølgelig også de som ikke gjør det :-P

Born to be....?

1 kommentar:

  1. Sv: Shopping er en god ting:-)
    Og takk for kjempehyggelig kommentar!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)