torsdag, oktober 22, 2009

Heftige plattformsko som Spice girls ville drept for i sin tid..


Din Sko har en sko for enhver tror jeg..
Var å tittet på nettsidene, og fant en syyk sko..det er ikke annet å si; Spice Girls kan gå å legge seg! Det har de vel kanskje gjort allerede da men..Skal de gjøre come back, så råder jeg dem til å stikke innom Din Sko og kjøpe klamper til beina..Oj!


Plattformer til 599kr


Litt mer min stil, også ser de gode og varme ut! 799kr


Eller hva med disse? Biker-inspirerte.. 599kr


Jeg leter fremdeles rundt etter beige pumps, som en galgal kvinne..Kommer jeg noengang til å finne den perfekte beige pump?? Disse er bare "ok", hehe. 349kr



Ellers har jeg vært å shoppet idag! Trengte en liten trøst..Har nemlig levert oppgavene jeg skriver, som jeg synes er noen skikkelige makkverk begge to, men hadde dårlig tid etter å ha vært på sørlandet 5-6 dager uten å gjøre noe særlig! Jaja, de er bare utkast..de endelige oppgavene leveres først 14 desember..Nu, litt lesing før jeg legger ut litt bilder av hva jeg kjøpte idag *brife, brife* :-)

1 kommentar:

  1. de har kjempefine beige pensko på bianco til 6 - 700 kroner .
    med noen diamaner bakpå , de er helt nydelige . åpen tå ta , kan bli litt ubehagelig , men man må lide for skjønnheten :) hehe

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)