torsdag, oktober 08, 2009

Gi meg U L L ! *Dagens lille shoppingtur*


Hadde litt tid å slå ihjel
etter skolen idag, mens jeg ventet på buss. Da ble det liksågodt litt shopping, ups..Var blant annet innom Bik Bok for å se om det var noe igjen av Skavlan-kolleksjonen. Der tror jeg at jeg var litt sen gitt! Så ingen antydning til noen av klærne..Ville egentlig bare kikke, hadde ikke sett meg ut noe. *Spare penger*. Deretter gikk jeg på Lindex og kikket litt på Rosa Sløyfe klærne. Synes de så kjempe kjempefiine ut på bildene (se tidligere innlegg), men ble litt skuffet etter å ha prøvd flere av plaggene! De var veldig store i størrelsen og satt liksom..bare ikke! Så da ble det heller en laang herlig ull-cardigan..ahh..den er så varm og good! Rosa sløyfe-refleksen ble også med meg hjem.

Du vet, når man er sulten og går i matbutikk, sånn var det for meg idag. Bare at jeg frøs, og dermed så etter ull, ull og mere ull! Gikk på Sports galleriet og fant en Kari Traa ull-trøye. Den er veldig tynn, men den varmer utrolig mye, jeg er positivt overrasket! Av og til lønner det seg virkelig å bruke litt penger på ting for å få kvalitet. Dessuten er den kjempefiin. Hot pink med oransje sømmer! *Smiiiil*. Den har lange ermer og hull til å ta tommelen i, slik at man dekker pulspunktene og blir enda varmere. Pinglekalde lille meg er endelig varm! Selv når kjæresten ikke er der. Selv om ingen ull i hele verden kan erstatte han.. ;-)


Nyinnkjøpt lang, svart ull-cardigan og fiine Kari Traa-ulltrøyen:



Edit: Noen, slå meg i hodet! Jeg som trodde Skavlan-kolleksjonen kom ut den 8.oktober..Etter litt googling fant jeg noen steder som sier den gis ut 8. oktober og 10. oktober, mens andre steder sier 15.oktober. Hva er egentlig riktig..? Takk til Camilla for tipset om min lille flause!!

3 kommentarer:

  1. Knis.. Jeg har også kjøpt rosa-sløyfe refleksen!:D

    SvarSlett
  2. camilla11:55 a.m.

    jenny skavlan kolleksjonen kommer ikke ut før 15 oktober!

    SvarSlett
  3. Camilla: Hmm, nå er jeg kjempeforvirret! Vet ikke hvorfor jeg trodde det var igår kolleksjonen skulle slippes, har ikke skrevet det ned noen plass..Og da jeg googlet litt var det noen plasser det står at den skal gis ut 10. oktober, altså imorgen, mens andre plasser står det 15. som du sier..Rah! Hva er riktig??

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)