torsdag, oktober 22, 2009

Dagens shopping!


Ja, endelig fikk jeg tuslet meg innom
Vintage Stories-kolleksjonen på Kappahl. Jada, Kappahl er ikke for gamle kjerringer lengre..Klærne var faktisk kjempefine! Var veldig skuffet over silkekjolen som hadde en stygg farge synes jeg..den burde vært mer rosa faktisk! Herregud så jentete jeg har blitt..Hvem skulle trodd at jeg hadde hanekam i 2003??

Vel, hvertfall! Her er det jeg kjøpte. Kunne ikke bestemme meg for bare en av blusene, så det ble to *slå meg selv over hånda og si FY!*. De er nesten litt for søte synes jeg..Kjedet måtte jeg også bare kjøpe. Jommen fikk jeg lyst på små tassende føtter i hus da jeg så den søte barnekolleksjonen, ntå! Festvesken jeg har vist i ett eller annet tidligere innlegg hadde jeg veldig lyst på, men klarte la være. Jeg var på Kappahl på Bergen storsenter. Det er fremdeles masse igjen av sakene, så det er bare å tasse innom å se hvis du ikke har vært der! Er det forresten flere enn jeg som eelsker sjokoladen på sjokoladebutikken på Galleriet i Bergen..? Gah..


Det er klærne og ikke parketten som er tatt bilde av her..hmm, dårlig fotograf..?


Fine fine blusen..


Sukkersøte detaljer..


Har hatt lyst på et stoort smykke lenge, og nå kjøpte jeg et!


Gjett hva jeg skal gi venner og familie i julegave i år, hehe..


Sist men ikke minst; SJOKOLADE! Kunne ikke la være..sikle..

1 kommentar:

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)