fredag, august 26, 2011

Dag 8: Sminkepungen

Sminkepungen har fast plass på badet og inneholder neeesten all sminken jeg har. Det er hvertfall all den sminken jeg kan komme til å bruke når jeg en sjelden gang sminker meg. Tror ikke det har skjedd på et par uker nå..Det er temmelig lite kafee- og byliv på meg i disse hagestelle-tider. Det skal også sies at sminken ikke er av den nyeste sorten..

Fra venstre: Christian Dior kajal i svart som jeg sjeeeldent bruker! En ganske tom Lancome-foundation (neste gang vil jeg ha Chanel eller Dermalogica. Man får sine yndlingsmerker med årene..). Dior-mascara "Diorshow". Dior concealer "Skinflash". Chanel flytende kajalpenn (neste gang jeg trenger ny skal jeg heller ha den vante gamle. Husker aldri om det er Guerlain, Givenchy eller hvilket merke det er..Angrer som en hund hver gang jeg overtales av ekspeditøren til å prøve et nytt merke, arghr!). Neglelakk fra H&M i millitærgrønn farge, som jeg liker veldig godt! Redken-koster som jeg fikk gratis ved bestilling fra Lookfantastic.com. En gaaaammel øyenbrynsblyant fra The Body shop. Øyenbrynskam fra H&M, og en pinsett jeg kjøpte på apoteket.

....Og selvfølgelig øyenskyggene. Det har jeg faktisk mye av!

De lilla-rosa skyggene til venstre er Dior og de har jeg blogget om før i dette innlegget. Ved siden av står gullskyggen fra Guerlain (titt tei!). Og så er det 10 skygger fra H&M; gamle og gode. Bruker dem faktisk mye. Under er et mega-skyggeskrin fra H&M og den lille runde ved siden av er en sølvgrå/sølvhvit skygge fra The Body Shop.

1 kommentar:

  1. Babe! Hvis den flytende kajalpennen du savner er den samme du anbefalte til meg for en herrens masse(hvertfall 2-3) år siden så er det Shiseido!
    Hvis ikke vet jeg ikke! :P

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)