onsdag, august 24, 2011

Dag 6: Dagens antrekk

Må kanskje registrere bloggen som moteblogg etter dette innlegget..? Her er nå hvertfall mitt vidunderlige antrekk for idag (takk for påminnelse av pent ord til Fru Johansen. Ordet er så altfor lite brukt!).

Regnjakke og bukse fra Bergans. Skoene er aerobic-sko av ubestemt merke; litt utgåtte på dato. Til antrekket valgte jeg den ene accessorien mer fantastisk enn den andre: Hatt med praktisk myggnett kjøpt på Intersport. Spade og hansker kjøpt på Mesterhagen i sin tid. Og sist men ikke minst; spettet som er vintage arvegods.


Historien bak er ganske enkelt at jeg holder på å forfine en stor skråning. Den var full i ugress og styggsaker, og nå trykker jeg ned den ene Hortensiaen, Rhododendroen og busk-saken etter den andre. Tror det kommer til å bli ganske fint etterhvert. Men det tar tid! Har holdt på i øspøs-regn idag; krelt i gjørme og sikkert sett ganske...skitten og forkommen ut (men blid, hoy!). Sånn som dette:

5 kommentarer:

  1. Hoho, kult antrekk! Gud, jeg skulle ønsket meg den hatten der noen kvelder i sommer, (and I use the term loosly...! Sommer, that is..) Det har vært VANVITTIG med knott her i år! Ulevelig! Vidunderlig er for øvrig et vidunderlig ord! :)

    Og, hey - ny header! :)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du storkoser deg i det minste! :) Håper vi får se det endelige resultatet!

    SvarSlett
  3. Fantastisk indeed! ;)

    SvarSlett
  4. hihi, du er gal, jente! Jeg lo høyt her jeg nå! Du skriver så bra! Men jeg må nå si at jeg synes du så fryktelig søt ut alikevel jeg da, med regndress og alt som hører til! :-)

    Og vintage arvegods er ingenting å kimse av, det er det ikke alle som har :-))

    Gøy å lese!

    Ha en super dag :-)

    SvarSlett
  5. Så fin du er, hihi! Du jobber virkelig hardt med uteplassen din! Flinka!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)