tirsdag, august 30, 2011

Dag 12: Sminken du bruker

Jeg sminker meg sjeeeeldent nå. Siden vi skulle på kino på lørdag, slo jeg til og la noen strøk her og der. Hva slags sminke jeg har i sminkepungen har dere allerede sett i dette innlegget. Jeg tok bilde først da vi hadde kommet hjem igjen, så sminken er litt utrent på bildet nedenfor, men here goes:

Sminken jeg brukte her var Lancome foundation (holder seg dårlig, og passer ikke for min hud. Bare se!), Dior concealeren under øyne, oppå øyelokk og på småkviser. Chanel flytende eyeliner. En gråfarge fra det minste skyggeskrinet mitt fra H&M og den lyseste og mørkeste lillafargen på Dior-skrinet mitt. Det hele ble ganske diskret, og greit for en kinodate...

4 kommentarer:

  1. Fiiine du=) Morsomt å sminke seg litt innimellom og da

    SvarSlett
  2. Syns du var kjempesøt jeg :D Jeg er en sånn som ikke viser meg uten sminke rundt øynene, driter i foundation. Enn hvor sliten jeg var i den verste ammeperioden - sminke. Men det er fordi jeg ser ut som en niåring (no kidding) uten sminke.

    SvarSlett
  3. årh - her hadde jeg skrevet en kjempelang kommentar, og så klarte jeg å lukke vinduet før jeg hadde publisert den... Fin var du iallefall :)

    SvarSlett
  4. Jeg synes det var kjempefint jeg! Akkurat passe, og perfekt for den anledningen du sminket deg for! Og du har jo DEN drømmehuden! Så vær veldig fornøyd du, selvironidronningen! *hihi*

    SV:
    Tusen takk, Siv, så koselig å høre, det øker motivasjonen min kjempemye! :-)) Det er litt vanskelig i starten, det er tungt å starte opp igjen, men det går raskt over når man ser resultatene komme!

    Håper du fikk trent i går, og hvis ikke så er det for svarteste meg kalorier som blir borte av å legge barkduk, det er tungt nok det da! :-))

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)