mandag, august 22, 2011

Dag 4: noe jeg gruer meg til

"Noe jeg gruer meg til" er dagens spørsmål..Hmm, måtte tenke nøye før jeg kunne komme på noe som helst, utrolig nok. Jeg gleder meg til det meste framover, stort sett takket være småen vår. Hun er så blid og glad nå (oftest..vel og merke), og det er en stooor kontrast fra for bare noen måneder siden. Kolikk og magevondt kan gå å legge seg, gah!

det jeg gruer meg til nå; hvertfall litt, er at hun blir så stor at hun begynner i barnehage, og jeg blir student igjen. Det blir ikke så mange timene om dagen vi sees da..men det er jo bare sånn det er. Det er ingen annen måte å gjøre det på! Så det er det jeg gruer meg litt til fremover..

Sånn ca. sånn her ser Lina ut for tiden. Bare trekk fra alle kattehårene og hjørnetennene... :-D

6 kommentarer:

  1. Hehe - morsomt bilde :) Ja det er ikke bare bare å skulle ha de små i barnehage og skole og begynne på jobb igjen. Vi har kjøpt noen hus i England nå som vi leier ut og dermed får en liten bi inntekt, slik at når vi får barn, så kan vi jobbe redusert og være litt mer sammen med de. O lykke! :)

    SvarSlett
  2. Hihihi, Lina er nok et lite sjarmtroll! :D Åh, det kommer nok jeg til å grue meg til også når det endelig er min tur. Så mye tid du tilbringer med henne nå, så plutselig veldig mye mindre. Det blir nok en stor omveltning, men så blir stundene deres sammen enda mer spesielle :)

    SV: Bil og snø er en utrolig dårlig match :P

    SvarSlett
  3. Huff nei kolikk er ikke til å spøke med, hverken for barna stakkar, eller forelderne for den saks skyld. Jeg har flere vennepar som har holdt på å gå på veggen i den perioden det varte. Bra det er over hos deg :-)

    Nei, den første tiden kan være ganske hard med å sende fra seg ungene, men det går seg til ganske raskt, og unger har en helt utrolig evne til å tilpasse seg også :-)
    Men skjønner godt at du gruer deg litt til det.

    Ønsker deg en fin kveld videre! Eller natt er det kanskje nå ja :-)

    SvarSlett
  4. Jeg gruer meg til det samme. Heldigvis skal jeg bare jobbe 50% så det blir ikke SÅ mye borte, men herregud så rart det skal bli.

    SvarSlett
  5. Hrm, ser den. I går så jeg ikke ungene i det hele tatt, for de var hos mamma etter barnehagen. Kun et par timer på morgenen. Man kjenner på det, altså, når man legger seg om natten. Ikke at det er sånn hele tiden, men man savner dem så veldig når man ikke får knødd på dem hele dagen! :)

    SvarSlett
  6. Off ja... Akkurat dette skreiv eg og om... Kvir meg til hverdagen innhenter oss for fullt! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)