fredag, april 01, 2011

Bæsj

Hvem skulle trodde at bæsj ville bli en tittel for et innlegg på bloggen min..? Eller kanskje det rett og slett lå i kortene.

Lina ser du ser du...Jeg skrev jo for noen dager siden at vi hadde en avtale oss i mellom, at hun skulle vente med bæsjebleien fram til pappaen hennes var hjemme...? Vel, hun har tydeligvis misforstått den avtalen. Eller glemt den. Who knows.

Igår var det nemlig gått hele 6 dager siden siste megaklatten. Og gjett hvem som satt i fanget mitt og laget PTTTRRR-lyd? Merkelig, men hun sitter alltid i fanget mitt når hun bæsjer. Jaja, ut å bytte bleie...

Deretter var det tid for kos og lek i babygymmen. Hun rallet litt for seg selv, mens jeg leste nyheter på nett. Plutselig ble det bekymringsfullt stille. Der lå den lille masekoppen strak ut og SOV. Noe som i seg selv er helt utrolig, siden hun nekter å sove på dagtid lengre, og for det meste bare skriker. Sukk. Jeg ser svart av og til...

En time etterpå kom det; hold deg fast, ENDA en bæsjebleie. PTTTRRR sa det. Hun satt i fanget mitt da også. Prøver hun å fortelle meg noe mon tro...? Har jeg gjort noe hun ikke likte liksom? Jeg kledde henne jo i helrosa dagen før, kanskje det var derfor.

Så sånn går nu dagan. Holder på å planlegge navnefest for henne. Pluss at jeg skal male litt på rommet hennes før vi flytter henne inn der etterhvert. Og om en time skal vi på helsestasjon for veiing. Nok av ting å gripe fatt i om dagen. Trallala, over og ut.

8 kommentarer:

  1. Føler dette innlegget var litt Hege inspirert;) Sover hun nesten ikke på dagtid? oiii. Her er det noen som vil få med seg alt som skjer skjønner jeg! Samme hvor hun driter så lenge hun har bleie på ;) Du må fortelle om planleggingen av navnedag asså. Har ikke vært med på slikt jeg, så er nysgjerrig! Håper dere får ei god helg

    SvarSlett
  2. Hoho! Jeg kommer vel aldri til å glemme da Sara bæsjet en "ordentlig" bæsj for første gang! Jeg ROPTE på Ivar, KOM Å SE; EN BÆSJ I BLEIEN; EN ORDENTLIG BÆSJ!!! Hahaha, du har så mye å glede deg til! :D

    SvarSlett
  3. heaheha :p gla vi har unngått disse svære bæsjebleiene :D

    SvarSlett
  4. Hahaha, er sikkert ikke det morsomste i verden å skifte kan jeg tenke meg :P
    Men det er kjekt med litt underholdning i hverdagen uansett om en kan si det på den måten ;)

    Hvordan går det med dine invitasjoner? :)

    SvarSlett
  5. Haha, du koser deg om dagen, skjønner jeg! :)

    SvarSlett
  6. http://www.lekegrinda.com/det01.shtml her er lenken på hva englebarna skal kunne ;)

    SvarSlett
  7. SV: Huff, får virkelig håpe du har rett. For lesinga går ikke bra for øyeblikket! hehe...

    SvarSlett
  8. Haha! Er det ikke typisk at det er du som får alle bæsjebleiene? Jaja, hun får spare noen til pappa senere :P

    Artig med navnefest! Håper du skriver litt om det, vet så altfor lite om sånt!

    SV: Tusen takk:-) håper dere har hatt en fin helg!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)