onsdag, april 27, 2011

Beibi, beibi, beibiprat...!

Igår kom sommerfuglene jeg har ventet på å få dumpet i postkassen. De som skal henges på veggen ved sengen til Lina...tror det kommer til å bli fint! Eneste dumme var at noen av "midtene" på dem ikke var limt godt nok fast, så de var falt av. Fram med limtuben! Pene, pene sommerfuglene...



Sånn ellers går det smått, men sent fram med barnerommet. Det er jo heller ikke nødvendig å gjøre det ferdig i en rasende fart men...alt som er ferdig er bra! Har malt siste stripen i regnbuen, og nå gjenstår det å male litt til av himmelen, og pynte litt etter småsøl med malepenselen. Det kommer selvfølgelig litt bilder når alt er ferdig!

Barnerommet er ikke det eneste som går sent framover for tiden. Jeg får jo aldri gjort ting jeg planlegger! To Ikea-poser med vaskede klær har stått i halvannen uke i stuen og ventet på å bli lagt i skapet..Roser skal plantes i krukker..Huset ser ut som det har blitt rammet av lynnedslag..Det er ikke sånt som jeg prioriterer når Lina for en gangs skyld sover litt på dagtid eller når samboeren kommer hjem fra jobb. Mat må man ha, og ting må kokes. Hun sover forresten nå; bank i bordet! Prøver å få til litt mer rutiner, men det er ikke lett det. Kanskje det ikke er meningen at det skal være for mye rutiner heller enda. Det eneste vi har rutine på er kveldslegging..der er hun en engel! Legger henne mens hun er våken og hun sovner faktisk etter litt skravling. ..Hun våkner jo X antall ganger i løpet av natten da menneh..detaljer.. :-D

Hold deg fast...vi har begynnt sånn smått å gi henne velling..hun runder 4 mnd imorgen, så det er jo forsåvidt greit..har hatt så stress med å få i henne nok mat at jeg har holdt på å bli gaaal. Tester ut Lecitin nå; noen tabletter som skal gjøre at melken strømmer lettere. Mulig at det er der problemet har ligget, men vi får se. Idag står gulrot-pure på menyen..for første gang; lurer på om hun kommer til å like det!

Løpe løpe; en liten en som ikke vil sove lengre...

Edit: det er neste torsdag hun bli 4 mnd..tåka!

8 kommentarer:

  1. Haha NOT a fan av det her heller nei. Spjopp rett ut igjen. Og så må vi taaa i det og kline det utover alt. Vaskemaskin, i have food for you! Rutiner ja, rutiner scmutiner. Hvem har vel det hehe! Vi våkner, vi sover, vi er sulten lenge før vi skulle vært sulten, vi er sur, vi driter plutselig tre ganger etter hverandre ... ja. Rydde? Hvem har tid til det! Vi har det likt tror jeg :D hehe :)

    Forresten, jeg skal jammen meg bestille sommerfugler jeg også. Tusen takk for tipset om en super nettside :D :D

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine somerfugler! Fikk lyst til å ha sånne på mitt eget soverom, jeg:p Spørs om Christian hadde blitt begeistret, dessverre..

    SvarSlett
  3. Veldig søte sommerfugler :) Min søster hadde sommerfugler hengende i gardinene i vår gamle leilighet. Det var ganske fint på et voksent jenterom også :) Men tror sambis hadde protestert om jeg hadde hengt opp sommerfugler i gardinene på vårt rom. Haha :)

    SvarSlett
  4. Hihi, koselig å lese om tilvenningen din til et nytt liv. :) Synes du klarer deg bra jeg! Gleder meg til å se rommet til Lina helt ferdig, tipper det blir fiint!

    SvarSlett
  5. Så nydelige sommerfugler!! :)

    Sara fikk velling da hun var 4 mnd også. Og overlevde uten varige mén :) Hun elsket det, og ble en lykkeligere unge etter at hun endelig ble mett.

    SvarSlett
  6. Søøøte! Jeg har også sommerfugler på veggen min, hihi! Gleder meg til å se rommet asså, høres fantastisk ut=D Shit da har dere mye klær da hvis de ikke savnes mener jeg. Stå på, det blir så bra til slutt og det ordner seg jo for snille mammaer;)

    SvarSlett
  7. de var dødssøte da :D <3 åååh...

    velling er en bra ting, gud det er jo rene lykken av og til :D hehe...

    SvarSlett
  8. Kjenner meg så igjen!
    Rutinene er ikke tilstede her heller. Eneste grunnen til at huset er litt ryddig, er fordi mamma har ferie, og hun har kommet flere ganger av fri vilje for å rydde for meg :D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)