onsdag, oktober 27, 2010

Nøstebarn... og bursdagsbarn!

Allerede nå kom pakken jeg ventet på fra Nøstebarn som jeg bestilte forrige uke. Venter apropos på enda en pakke fra Nøstebarn, som inneholder julepresanger, hysj hysj..

Synes ikke lillafargene på klærne helt kommer godt fram her, fordi den er myyye finere i virkeligheten enn den ble på bildet, sukk! Det er en varmere og lysere lilla, så du får bare forestille deg, hehe. Pakken inneholdt det siste; kors på halsen, jeg har tenkt å kjøpe av klær før januar. Vi kommer nok sannsynligvis til å holde oss mye inne i varmen den første tiden, og noen tipset meg om at de på sitt vinterbarn nesten bare hadde brukt ullbody med lange armer og ben på + lue når de var inne. Så dermed tror jeg ikke vi trenger så mye mer nå! Pakken inneholdt 2 pysjamaser, 1 sparkebukse, 1 trøye, tynn innelue, tykk finnlandshette til å ha på ute i kulden, ullsokker, 2 ullstrømpiser og 2 par votter til trilleturer. Selv om jeg tviler litt på at hun kommer til å fryse i den megavarme voksi-vognposen ("urban") vi har kjøpt..Den er selvfølgelig best-i-test..siden mor har dilla på slike tester..(og det med rette, siden slike tester av og til finner ganske heftige mangler og farlige saker og ting med produktene..) Fine varme ullklærne til lille mini:



Apropos forbukertester, så har vi kjøpt (rettere sagt bestilt) en best-i-test barnevogn; Emmaljunga city cross i fargen pro coffee, som er en varm brunfarge..den er så fiiin! ...Og dyyyr..men den skal vare til alle de 10 barna vi skal ha (høhø), så da rettferdiggjøres det vel litt..? Så nå gjenstår det bare å kjøpe bilsete. OG en pent brukt familiebil til å plassere det i, gruff..kan se pengelappene flyve vekk i høstvinden.

Selvdigger? Whatever! -Kan ikke la være å gratulere meg selv med dagen idag, fniis. Hurra for meg som fyller år idag, tjoho!!





Hvordan i all verden visste min kjære at jeg ønsket meg Kari Traa-ullgenser til bursdagen..? Grrr..heller ikke her kommer lillafargen godt fram, menmen.




Min kjære er jo den han er (nemlig verdens fineste!), og heller ikke i år kunne han la være å kjøpe en teknisk duppeditt. I år ble det en laptop-chill-matte som gjør at man kan ha pc-en på fanget uten at den (og lårne) blir glovarme, lurt! Etter å ha prøvd den litt nå, så tror jeg den fungerer også!

Velvel..ønsker alle en god dag!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, fine Siv!!!!! Håper dagen din er aldeles strålende!

    Supersøte klær du har kjøpt, også brun vogn da! Sukk.. Jeg vil også ha! Når den tid kommer, selvsagt, har ikke noe stort behov for barnevogn akkurat nå;)

    SvarSlett
  2. 10 barn ja - det var jo akkurat passelig det :)

    SvarSlett
  3. Oi, gratulerer med dagen!! :D

    Det er kjekt å handle klær til de små, særlig før de får egne meninger om hva de skal ha på seg, hehe! Sara har nemlig fått det, og det er litt pes :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen, søte lille tannfe! :D Håper dagen din har vært alt du ønsker deg! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med vel overstått bursdag! Håper du hadde en koselig feiring! :) Den lillafargen på Kari Traa genseren er nydelig, helt enig i at fargen ikke kommer helt fram!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)