torsdag, mars 11, 2010

True Blood..

Idag er tydeligvis dagen for å bare kose seg og se på tv. Tok plutselig lørdagen på forskudd med pizza og pepsi max. Og gjett om den brusen smakte bedre enn den pleier! Når man ikke spiser eller drikker snop altfor ofte smaker det mye bedre plutselig..

Men tilbake til min dag ja..Har vært hjemme og lest pluss vært en tur og kjøpt spisebrikker og søt blå blomst på Mesterhagen. Punktum. Etter at min kjære kom hjem fra jobb har jeg sett serier sammenhengende i 4 timer! Klarte å klore meg bortover til PC-sofaen slæsj lesehjørnet mitt for å blogge litt om mine siste interessante dager..som ikke egentlig har bestått av mye annet enn lesing og trening. Har skulket de forelesningene som har vært hittil denne uken, og det er jo ikke så bra..Håper på at energien skal komme krypende tilbake snart! Synes selv at jeg er i dårligere form nå enn før jeg begynnte å trene, huff. Eller kanskje det bare er psykisk.

Oj, avsporing igjen ja..Velvel; kanskje noen husker at jeg har disset serien True Blood..? Fordi jeg ikke har taklet dialekten.. og fordi det bare er blod og død og negative ting i den. Som mitt vesle blonde hode med de rosa brillene på ikke tåler for mye av. Vel, jeg er omvendt! Har fått med meg samboeren i dragsuget og nå er vi godt ut i sesong 2. Det siste som har skjedd er at Sookie har funnet seg en potensiell tankeleser-venn og at det stadig dukker opp mystiske vesener..Skal ikke si for mye, men anbefaler serien! Faktisk!







Og NU, skal vi se episode 5, wihi! Ønsker alle en fin kveld!!

8 kommentarer:

  1. Jeg disser alt som involverer vampyrer, av rent prinsipp;) Hehe... Men alle skryter jo av det, så det er sikkert veldig bra:)

    Men så kjedelig at formen er dårlig. Håper det kommer seg snart, det er så kjipt å føle seg sånn..

    Kos deg med pizza, brus og serie:)

    SvarSlett
  2. Jeg er stikk motsatt av Tone over meg her. Jeg digger alt med vampyrer:)

    SvarSlett
  3. Jeg ble sittende å se Glee igår. Sikkert i 4 timer jeg også. er så lite begeistret over det som går på TV for tiden, og min søster hadde tatt opp mange Glee episoder på Get-boks. Så dermed ble det Glee i massevis.

    SvarSlett
  4. Fra midten av sesong 2 og ut synes jeg det ble litt for dumt, ellers liker jeg også serien godt! Ha en fin helg, fine Siv!

    SvarSlett
  5. Sv: hehe, ja det kan du si:o)

    SvarSlett
  6. Jeg har sett et par episoder av True Blood, og likte godt det jeg så. Men, svime som jeg er, klarer jeg ikke å følge med på serier på tv, det går bare ikke. Så, DVD - boksen blir nok kjøpt når jeg snubler over den, samt finner ut en metode å få dagene til å bli noen timer lenger! :)

    Håper formen kommer seg! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)