mandag, mars 22, 2010

Hjemme-eksamen...startskudd...GÅ!!



Tid for siste innspurt før den etterlengtede påskeferien! Vi får fra idag kl 09.00 til kl 14.00 på torsdag..ca 3000 ord skal skrives om eksamensgudene vet hva; oppgaveteksten legges jo ikke ut før ni som sagt. Jeg var så heldig at retaineren min løsnet sist uke, så derfor må jeg til kjeveortopeden min for å få den festet igjen idag. Hurra for sånn smått bortkastet tid! Menmen..eyes on the prize; nemlig FERIEN! Tror jeg har lest for lite til denne eksamenen..brr. Men så lenge det ikke blir total stryk, så er jeg nokså glad.



HURRA for en utrolig lys morgen idag tidlig! Varmepumpen i stuen vår har vært avslått siden igår, og det er likevel en grei temperatur i huset *smiiil!*. Nå skal det kokes kaffe og lages frokost før jeg logger meg inn på mi side ved UiB.no og muligens; men bare muligens, gråter en skvett før jeg tar fatt på bøkene for å kunne skrive noe vettugt. Ønsker alle som tumler innom bloggen en goood og vårlig dag!

5 kommentarer:

  1. Masse lykke til med eksamen! Jeg er sikker på at du kommer til å klare det helt fint:) Heia deg!

    SvarSlett
  2. Lykke til kjempemasse. Tror du kommer til å fikse dette superbra :) Også er det kjempekjekt med vårlige temperaturer ute. NÅ er våren virkelig i anmarsj. :)

    SvarSlett
  3. Lykke til :0) Sender deg varme tanker!!

    SvarSlett
  4. Hej hej, allt bra?:D
    Följa varann på bloglovin? :)

    SvarSlett
  5. Masse lykke til!!!!!!!!!!! :D

    Ps, hvorfor har du fått masse svenske lesere??

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)