mandag, mars 01, 2010

Gjett hva som skjer 28. mars!?

Da har vi nemlig kommet så langt ut i vinteren at den snart er over! Sommertiiid er stikkordet..og datoen 28. mars fryder mitt lille hjerte. Da stilles klokken fra 2 til 3. Tjuesju dager til, oh yes...Humøret får seg et løft av å tenke på det, OG at hekken fremfor huset begynner å krele seg opp fra snøen som kom sist uke. Forhåpentligvis får vi sol i mange dager til, som kan smelte enda litt mer av snøen!

Sommertid...Bilde fra weheartit.com



Har glemt å brife med det her på bloggen (tror jeg), men jeg skal til Tyrkia i september! Antalya is the place..Gleder meg noe uanstendig. Har aldri vært der før, men foreldrene mine reiser der stadig vekk og liker seg veldig godt der. Godt å ha ting å glede seg til!

Jatta; farget jo håret igjen..Var misfornøyd med håret på toppen som så ut som 1 cm lang ettervekst, fordi vel..bleiking av hår med hette er visst ikke helt smart! Man ser det ikke så godt på det andre bildet jeg la ut, men det var altså der. Hehe; perfeksjonist..? Neida! -Så nå er resten av håret farget med en lys-lys blond farge, og jeg er fornøyd! Det ble en god del lysere enn det pleier være, og det var herlig med en ordentlig forandring. Ikke mer farging på en laang stund altså..



Mens jeg sitter her og gleder meg til 28.mars og offisiell sommertid (jada, jeg vet at det ikke blir vår over natten..men la meg nå få være i den tro!), tar jeg fatt på bøkene igjen. Skal på jobb senere og avslutter dagen med litt body attack..Ha en god dag!!

4 kommentarer:

  1. SV: Tack för gratulationen! :D
    Härligt! Jag har lagt till dig nu :)

    SvarSlett
  2. Klart det blir vår over natten:D

    Her startet dagen med 1 1/2 time Zumba, og nå manner jeg meg opp til å gå ut i vinden for å handle. Herlig! Hehe..

    SvarSlett
  3. SV: Haha - ja jeg må få meg pigger på skoene. Kjæresten min holder på å le seg ihjel - han er britisk og stod på slalom for første gang for noen helger siden, og han sier at hvis en regner med alle gangene han falt på ski den helga, så har jeg snart tatt ham igjen i antall fall på isen på flatmark. Kløne? Jeg?? :)

    SvarSlett
  4. Gud, som jeg gleder meg til vår!! Så fin du var på sveisen! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)