torsdag, desember 29, 2011

Rare greier

Idag er en av disse rare dagene. Alt står så stille liksom. Hver dag i det siste har føltes som en fredag (med medfølgende søtsug), og jeg gleder meg faktisk til å få mandagsfølelse igjen. Jeg går og tripper og kjeder meg, samtidig som jeg synes vi har det veldig fint nå som Gullfuglen har fri hele romjulen. Lina ser også ut til å være litt i kjedsomhets-modus, der hun ligger og ruller fram og tilbake på gulvet med beina i været, mens hun tygger i seg en av bøkene sine, blad for blad. Så kaster hun en pute på gulvet, og ruller seg over den. Rare bebbisen.

Andre ting som er rart er hvitløken som har stått i vinduet en stund nå. Den har bestemt seg for å spire! Et tegn på at vi har det for varmt? Eller kanskje et tegn på at ånden vår har vært god i det siste.


Vil dere se noe annet rart? Sånn kan det se ut når undertegnede farger hår og øyenbryn samtidig:

Resten av romjulen skal brukes til 1) å spise pinnekjøtt 2) rydde vekk julen 3) komme i gang med trening igjen 4) kjempe tappert mot snopesuget 5) finne noen flotte nyttårsfortsetter (ja, jeg har faktisk troen fremdeles på disse!) 6) nyte synet av vår barkduk-frie skråning (I curse you Berit og Dagmar!) og 7) skifte bleier på Lina. Eller nei forresten, stryk det siste. Bleieskiftingen skal min kjære få lov til å gjøre, høhø.

Temmelig uspennende og intetsigende innlegg gitt. Måtte det bli mye bedre i det nye året! :-D

6 kommentarer:

  1. Me like! Har du farga håret nå Siv???=D Hvordan har det gått med Lina i jula? Står juletreet ennå?;) Koskoskos (Er litt morgenfugl i dag)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår :)

    SvarSlett
  3. Haha! Ah ja jeg kan melde meg på den listen din!! Eller jeg kommer nok ikke til å klare å begynne å trene før Mandag. En stemme i hodet sier jeg ikke trenger før!? Rart. Godt nyttår iallefall! Jeg syns hvitløken skal få stå, så kan vi se om det blir en hvitløkblomst. TENK om det er noe men ingen vet det, for vi spiser hvitløken før den kommer så langt?

    SvarSlett
  4. Jeg kan jo ikke kjempe mot snopsuget for jeg har a) ikke så lyst på mer søtt nå og b)snop i dyre dommer fordi jeg kjøpte inn til jul selv om vi FAKTISK IKKE VAR HJEMME! tabbeeeeeeee. X-x

    SvarSlett
  5. Morsom hvitløk. Det der har jeg aldri opplevd. Kansje dere kan plante den og så trenger dere aldri å kjøpe hvitløk igjen :) Godt nytt år! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)