onsdag, desember 21, 2011

Da Sarah og snøen kom

En liten julehilsen fra oss! Ikke mye jeg får tid til å skrive blogginnlegg for tiden. Enten så er det juleforberedelser som står på programmet, eller så er jeg så sliten at jeg bare ikke har orken til å skrive. Les: Lina har en dårlig søvnperiode, både natt og dag..Gagh.

Bilder tas likevel sporadisk, med tanke på bloggen, men så blir det ikke til at de legges ut. Tidtidtid! For eksempel dette bildet nedenfor av ovnen som vi fikk installert for et par uker siden nå. Hadde tenkt å ta bilde da vi faktisk hadde fyrt, men det utgikk, så her har dere det nye vidunderet vårt. Ingen ild, men sot på vinduene fra prøvefyringen. Synes den passer fint inn ,selv om vi har altfor liten stue.

Fine, fine ovnen...


Vi fikk plutselig snø igår! Og hvis noen lurer (etter forrige innlegg), så har Marve ligget og kost seg inne i hele natt, hehe.


Også har Sarah Bernard kommet på besøk, for første gang. Har aldri smakt disse kakene før, men synes de var gode. De er likevel ikke så gode at jeg gnafser på dem hele tiden, heldigvis. Bunnen på dem er nemlig kransekake, og det er jeg ikke fullt så glad i, hehe. Strategisk baking.. :-D


Sånn ellers har vi ikke fått sendt et eneste julekort enda. Arghr. Bestilte muligens litt sent fra Fotoknudsen, men vi har fått alt det andre vi bestilte (blant annet 2012-kalendere), så skjønner ikke hvorfor det skal ta sååå mye lengre tid å trykke opp 10 julekort..? Forhåpentligvis kommer de idag, og da må jeg på senteret (igjen..) å hente dem. Fullt opplegg idag, med pakking av resten av gavene, forhåpentligvis julekortskriving, julegave-leveringer og julekortleveringer. Det blir en heftig dag, og den avsluttes med pakking til juleferie..Huhei. Og enda er ikke julestemningen kommet...Sukk.

Blir det stille på bloggen de neste dagene, så ønsker jeg alle en riktig god jul!!

8 kommentarer:

  1. GOOOOOOOD JUUUUUL!

    Nammekaker da. Men ja, strategiske kaker er fine. Litt sånn med meg og de fleste julekaker egentlig.. må ha de i hus men så-så med å faktisk spise dem..

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint! Det er det å legge dem over på datamaskinen som tar mest tid virker det som ;) GOD jul!! :D

    SvarSlett
  3. Riktig god jul :)

    SvarSlett
  4. Jeg likter det slik som dette jeg! =D Virker som dere har det fint, spesielt nå som dere har en kos peis å leke foran;) Er Lina og Marve fasinert? Hehe får håpe at alle julas overraskelser sliter ut lille frøken slik at mamma får igjen nattessøvnen sin igjen da! Hvordan skal den lille familien feire sin jul? Ohh ned på senteret igjen? Sett på treningsklærne?:P

    SvarSlett
  5. PeiSen var forresten nydelig!

    SvarSlett
  6. Titter bare innom for å ønske deg og din familie en riktig god jul! Kos dere masse, jeg håper du får alt du ønsker deg! :-)

    Stor juleklem fra Liv :-)

    SvarSlett
  7. sv - Julemat er helt greit, men aldri noe jeg har gledd meg spesielt på. Verken middag eller andre bakverk;) Er ikke så julete av meg på noen måter og kunne hoppa over hele dra ut året opplegget for min del:P Sånn er det bare!

    SvarSlett
  8. Nydelig ovn!! :) Den likte jeg, førjulsgave? Håper du har hatt en fin jul sammen med familien din :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)