søndag, juli 11, 2010

Bollebakst!!


Vi har vunnet i lotto! Eller..nei..det er faktisk enda bedre..Vi venter nemlig en liten en...og er kjempeglade! Har visst det en stund nå, men tenkte å vente med å fortelle det her og der til de obligatoriske 3 mnd hadde gått. Fortalte det til mine kjære foreldre og svigers sist helg, siden foreldrene mine kom på besøk da. Passet så greit å komme med nyheten når de var samlet, så sånn ble det, selv om det ikke var fulle 3. Kanskje en overraskelse for noen og enhver, hehe..*grine grine..hormoner!*

Så nå er vi 3 fulle måneder på vei; hvertfall når tirsdagen er over! (Ja, jeg er utålmodig med å si det, hehe) Det er kanskje 11+5 man skriver det i babyverdenen..?



Første ultralyden er ikke før om over en måned til..Tror ikke det blir helt virkelig før den tid, så vi gleder oss veldig. Spente på om det blir gutt eller jente, selv om jeg føler på storetåa at det blir gutt..Men man får vente å se, hihi!

16 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, søte du! Så koselig :-) Stusset litt da jeg leste tittelen og deretter fikk øyene på smukkene :p

    SvarSlett
  2. WHAAAT!! GRATULERER!! Åh, nå ble jeg helt latterlig glad, selv om jeg ikke kjenner deg! Dere har så mye å gleeeede dere til!! :D Så BRA!!

    SvarSlett
  3. ÆÆ! Gratulerer så mye! Stas! Sikkert gøy å endelig dele hemmeligheten deres med verden! Jeg gleder meg til å lese babybloggen din framover! ;)

    SvarSlett
  4. åååå, så stas <3 Gratulerer så mye :D:D

    SvarSlett
  5. Gratulerer! :) Jeg gleder meg også veldig masse til å bli mamma en gang. Men vi venter nok litt til før vi begynner produksjonen. (Men bare litt tror jeg... Hehe)

    SvarSlett
  6. Ååååååååå, GRATULERER!!!!! Så utrolig koselig:D

    SvarSlett
  7. I KNEW IT!! Gratulerer så mye! Hvordan tenker du å gå fram på bloggen da? Blir du å offentliggjøre magebilder osv? jeg tenkte lenge over dette og kom fram til at det ville være morsomt å se over i ettertid. Så spennende! Første ultralyd er virkelig noe å glede seg til, men jeg var overnervøs når dagen kom... og overlykkelig når jeg gikk ut av sykehuset. Gleder meg til å se hva som skjer framover! Å nå må du jo fikse ditt eget lille babyskap/kommode etterhvert! hoho, men jeg skjønte det nesten etter at jeg etterspurte nye innlegg... :)

    SvarSlett
  8. Anonym2:20 a.m.

    Gratulerer så masse!!! :D :D

    SvarSlett
  9. Hahah, ja det er vel gjerne sånn. Jeg trudde det var bare kroppen min som ville det, at jeg ellers var tom på innsiden... men bare vent du, når du ligger der vil du nok se krabaten! Det er så herlig! Kaster du mye opp? Du vet.. nå er det gratis for deg å oppsøke lege og slikt. Du burde utnytte det så mye som mulig istedet for å lese om ting på nett. Det står så utrulig mye sykt og skremmende der at det er ikke måte på.

    Det stikker gjerne litt helt i starten om jeg ikke husker feil... om det svir og om det blir vondt å gå derimot... kan det være andre ting. Om du er mye plaget med stikkingen kan det lønne seg å sjekke det opp. Men det er mye rart man kjenner i starten.

    Nå som du er gravid så er det kjekt med gratisgreier. Vi har dobbelt opp med alle pakker så og si. Her har du link: http://shoppemamma.com/barneutstyrsguiden/gratis-startpakker-til-babyer/

    Du kan også registrere deg hos 'Goboken å få velkomstpakken gratis. Der er det masse bra bøker. Du må i allefall kunne oppgi kjønn da! Det er det jeg er mest spent på akkurat nå! :)

    SvarSlett
  10. Mystisk... har tenkt at jeg har vært forskjølet under halve svangerskapet... hahah! :)

    Neida, det er ikke ekkelt å høre om i det hele tatt. Jeg gikk også veldig mye ned i starten, men det var mest fordi jeg hadde urinveisinfeksjon og ikke tåler antibiotika. Så der kom det meste opp igjen.. hele tiden. Det var helt fryktelig.

    Man er gjerne veldig sløv, slapp og trøtt i starten. Jeg hadde mye fravær fra skole og sov som en stein når jeg hadde sjangsen. Håper du får tatt det med ro på jobb. At det ikke er mye stress... og at du ikke sliter med halsbrann. Det er så jævlig. Ja det ble en veldig lang kommentar :) Men jeg ble bare så opphengt i det. Bra du forholder deg seriøst... jeg har lest bra mye sykt, inkludert at man ikke burde spise for mye fisk.. for da kan ungen få hjerneskade. Noe som er helt på trynet. Men ja, kjekt at broren din er lege da! Blir sikkert veldig nyttig etterhvert :)

    SvarSlett
  11. Anonym6:15 p.m.

    SV: Takk, ja darmalogica er bra! Har kun brukt det i en uke nå, men har merket forandringer, positive forandringer allerede. Er storfornøyd. Man får virkelig det man betaler for, selv om det er veldig mye, så er det verdt det.
    Tusen takk for det -gleder meg, men gruer meg litt til å flytte såpass langt hjemmefra første gangen :P England liksom.. hehe

    SvarSlett
  12. Stemmer det, så fint da. Da har jeg noe annet å tenke på når jeg presser han ut "hmm.. lurer på hvordan kjønn tannfeen får... au" neida. Men jeg håper du offentliggjør det likevel. Er alltid så spennende. Og så er det godt å vite hvordan klær man skal gå etter. Slippe for mye av det nøytrale.

    Har hørt rykter om at tranebær skal funke bra mot urinveisinfeksjon så har kjøpt en juice for å teste litt på det. Men er kanskje for seint å forebygge det når den allerede har kommet. Bare husk at den urinveisinfeksjonen er temmelig utspekulert når man er gravid. Oppsøker så ofte som mulig. Så gode truser og å passe på hvor man setter seg ned er alltid smart. Har ikke peiling på hvordan man gjør det med bloglovin', men jeg kan gjøre et forsøk for deg :)

    SvarSlett
  13. Så kos. Marve, ja! hahahah. Hvordan vet dere at han vil ut igjen? springer han bare til døra? Daniel sa at han ikke syntes vi skulle ta i mot Jendor likevel... og jeg har en liten klump i hjertet... men han fikk vel angst av alt det rare folk sier om å ha katt og spedbarn samtidig.

    SvarSlett
  14. Gratulerer kjempemasse! For en spennende nyhet! De neste månedene kommer til å bli så interressante!! :)

    SvarSlett
  15. Ja, vi tenkte på det. Han har overlevd flere døgn ute før og jeg trur ikke det skal være så stort problem. Hvordan går det med ditt svangerskap? Hvor langt er du på vei nå? 28 dager igjen til ultralyd bare, det går nok fort. Forhåpentligvis gjør fødselen min også det :)

    SvarSlett
  16. Da burde du hvertfall ikke søke den opp. Har hatt mareritt om den to ganger allerede... og ja, det lønner seg ikke alltid å være så nyskjerrig.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)