onsdag, juni 30, 2010

Harry Potter and the deathly hallows...

Er godt inne i min andre lesning av Harry Potter-serien (jada, selv med mine 27 år på rompa er jeg ikke redd for å innrømme det, hehe). Ble nettopp ferdig med bok 3; Harry Potter and the prisoner of Azkaban. De er utrolig raske å lese, sikkert på grunn av at de nok er beregnet mye på den litt yngre garde..og det passer meg igrunnen greit etter ett års studier med feite fagbøker på engelsk!

You tube slo seg vrang da jeg ville legge ut traileren til den siste boka her..så nøy dere med en LINK til you tube og traileren.. og noen bilder fra filmen her! Det blir jo to filmer da..del 1 som jeg tror kommer i november i år, og del 2 til neste år en gang.







..Og hvis du tvilte, så jaaa gleder jeg meg max til de siste to filmene!!

4 kommentarer:

  1. Hurra for Harry Potter!

    SvarSlett
  2. Åja guri, det er jo snart Harry Potter tid igjen. Nå begynte jeg å glede meg til november. Hehe. Både jeg og kjæresten som er 10 år eldre enn meg digger Harry Potter filmene, så det er ingen fare med at du liker HP som 27 åring. Støtter deg fullt og helt på den :)

    SvarSlett
  3. Du burde glede deg til å lese bok nummer seks og sju, de er helt sykt spennende! Om du har sett Harry Potter og Halvblodsprinsen på film vil du bli sjokkert. Mye av det som skjer i filmen, skjer nemlig IKKE i boka. Det var min største filmskuffelse noensinne. Men jeg gleder meg til den nye filmen kommer. Eller første del. Håper du får lest boka før filmen! Må kanskje sette i gang med det jeg også ettersom at jeg ikke husker stort...

    Jeg hadde faktisk helt glemt av at man kan kjøpe farge. Dette har jeg aldri gjort før og jeg er fryktelig redd for å fucke det til. Men du har vel rett i at det kanskje vil lønne seg litt mer. Kan prøve. Om det ikke går så kan jeg tenke mer på permanente greier. Jeg ble ufattelig usikker så du klarte nok å snakke meg litt fra det. Å kanskje vil jeg takke deg for det en dag :)

    SvarSlett
  4. Vet du, den kommer i 3D!:D

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)