fredag, juni 18, 2010

Se min kjole..

...som jeg fant på tjukkebollefeita-avdelinga (i en positiv forstand altså..) på H&M! Tror aldri noensinne jeg har eid et plagg med sebra-striper på..hmm, så det var kanskje på tide. Pratet jo om min nyinnkjøpte svarte kjole i sist innlegg. Den er egentlig prikk lik den på bildet, bare at den er svart og går til gulvet, hehe. Jeg er kreativ i mine klesvalg gitt. Men åj, de er knallgode å gå med..hirr!

Anledningen idag er bursdagselskap til Ellen!! Hun har egentlig ikke bursdag før om en måned, men detaljer..pyttpytt. Er kjempenervøs for om hun liker presangen hun får..brrr..Det er en mønstrete veske kjøpt fra Accessorize. Synes den er veldig fin, men er redd for at det ikke er Ellens stil helt..? Vel, vi får håpe og se!



Så..fallera..venter jeg stadig på mail fra min kjære veileder angående prosjektplanen..IKKE sommerferie enda nei! Geh..Jaja, GOD HELG!!

2 kommentarer:

  1. Hvis den ikke er hennes smak, så får hun bare bytte den;) Kjolen var kjempesøt, og så utrolig behagelig ut! Kos deg i bursdag:)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)