fredag, juli 08, 2011

Lavkarbo frokost og lunsj

Blir mye lavkarbo her nå menneh..Her er uansett det jeg hadde til frokost og lunsj! Frokosten (på bildet under her) bestod av eggerøre med 2 egg og 1 dl matfløte. Skrev om den på tirsdag, men her får du oppskriften igjen! Stekt i smør selvfølgelig, og med 2 skiver røkt laks på toppen. -Og litt dill fra vinduskarmen :-D Mettet i nesten 4 timer. Tro det eller ei!



Til lunsj ble det skinkesalat. Oppskriften ligger her. Den består av Picnic-skinke, Jarlsbergost, kinakål, majones, fløte, løk, paprika og eeegentlig litt mais, men den kuttet jeg ut. Det ble en gigantisk bolle med salat, og nok til mange mange dager. Så neste gang kommer jeg nok til å lage litt mindre porsjon! Men kjempegod; det var den det!

Er ikke så dårlig nå lengre. Heldigvis! Er heller ikke helt i kjempeform enda, og attpåtil har frøken Rød kommet, så det har vel litt med saken å gjøre. Men; og bank i bordet for det, jeg har ikke hatt søtsug!! Er helt imponert..hehe.

-Nå er det noen som sier de skal ha middag her (Lina), så må visst gå! :-D

5 kommentarer:

  1. Åååå, alt så supergodt ut bortsett fra laksen! :P Du er i hvert fall mye flinkere til å variere maten enn jeg var, her ble det som oftest taco uten lefse, til morgen, middag og kveld da jeg ble så lei kylling. Dette går fint! :D

    SV: Haha, jeg holdt ikke vekten, men nå skal det sies at jeg falt rett tilbake i den gamle kosten, så alle kiloene kom tilbake :P Men så lenge du er forsiktig og trapper sakte opp og ikke går tilbake til gammel kost er det sannsynlig at vekten blir værende. Er snart tilbake der jeg var da jeg var ferdig på lavkarbo, jojo-slanker, det er meg :P

    SvarSlett
  2. Så du syntes det funker?! Er jo veldig mange som holder på med det for tiden. Jeg har også lyst. Men jeg sliter med at jeg er for glad i brød og pasta... Finnes det alternativer?! :P

    SvarSlett
  3. Kjenner at jeg blir litt kvalm, men det er kanskje pga at det er dagen derpå eller noe;) Så de går bare i lavkarbo for tida da?=) Forresten det korteste innlegget jeg noen gang har sett hos deg hehe

    SvarSlett
  4. Bra det går bra da! ;) Kunne tenkt meg å prøvd jeg også, men jeg er såå sulten hele tiden

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Spiser du under 20 gram karb eller mer enn det? Jeg har selv spist rundt 15-20 karb i en uke nå, og har gått ned nesten 5 kilo :) Men jeg har enda ikke kuttet ut pepsi maxen, så regner med at det tar litt ekstra tid for meg å gå ned i vekt :P

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)