lørdag, mai 14, 2011

Barnerommet ferdig!

Jommen tok det sin tid å male stripe for stripe i regnbuen! Måtte på med plenty maskeringstape for hver eneste en, og det måtte jo tørke mellom hver økt også. Men sier jeg meg ferdig!

Lina har jo ikke begynnt å sove der inne enda; litt vel tidlig for det. Selv om hun hadde 4 måneders-dag igår!! Hun feiret med noen skjeer pære-pure; noe som hun aldri har smakt før. Hun elsket det! Ble plutselig skikkelig flink til å gape, hehe. Hups, litt avsporing.

Tilbake til barnerommet! Her er resultatet..*trommevirvel*. Pene sommerfuglene, og sommerfuglspeilet:


Her på bildet nedenfor, har hun stilt ut en del av det hun fikk til navnefesten sin i april. Pluss elefanten fra Ikea som min kjære samboer mente hun burde ha. Dukene har faktisk bestemoren min heklet til meg en gang i tida..

Og trallala! Her nede er hele regnbuen med skyer, sommerfugler og det hele. Jaaadaaaa, jeg VET at den lilla stripen er litt skjeiv. Whatever. Prøvde å reparere den, men den ville liksom ikke repareres. Tror ikke lille frøkna kommer til å klage for det om. Senga hennes står på vårt soverom foreløpig, men hvis du ser for deg ei hvit sprinkelseng med hvit sengehimmel stående under sommerfuglene der borti hjørnet; DA har du en viss peiling på hvordan det blir når hun pakker kofferten og flytter inn på eget rom..
KoblingBokstavene på kommoden skal forresten flyttes og heller klistres opp på døren inn til rommet. Har ikke fått hele navnet hennes enda..mangler en L. Kanskje jeg bør purre på Lille Prinsen..? En annen ting som gjenstår er å henge opp gardiner og en sånn anti-lys-persienne-sak..

Nå våkner visst frøkna fra luren sin..så da var dette innlegget plutselig ferdig, hehe!

12 kommentarer:

  1. Så koselig det ble! Lina er sikkert kjempestolt av mamman sin!

    SvarSlett
  2. Her kommer hun til å trives! Masse fine detaljer, nye, gamle, selvlagde, arvet - en kjempefin blanding som blir til et fint fargerikt og koselig jenterom=) sv - emh.. Lørv?:P

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint det ble!! :) Digger digger regnbuen. Pærepure falt sånn passelig i smak her. Det er liksom den grønnskaspureen som ruler Theas world, hehe :)

    SvarSlett
  4. Så fint! Jeg er en skikkelig sucker for regnbuefarger, så dette er midt i blinken etter min smak;)

    SvarSlett
  5. SÅ FINT :)
    Nydelig regnboge!

    SvarSlett
  6. Sååå fint <3 :D Koselig med barnerom! Nathalie begynte å sove på rommet sitt da hun var 7 mnd, og da begynte hun faenmeg å sove hele natta!! Hun ble alltid forstyrret av oss da hun sov i senga på vårt rom! :P

    SvarSlett
  7. For et herlig barnerom hun har fått seg!! Elsket regnbuen og sommerfuglene. Virkelig min stil! :)

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint! :D
    Virkelig kreativt!

    SvarSlett
  9. Så søtt rom. Hun blir nok fornøyd der tenker jeg. Imponert av detaljarbeidet. Synes regnbuen var en veldig god ide :)

    SvarSlett
  10. Det ble helt fantastisk! Heldige Lina :)

    SvarSlett
  11. Å, hjelpe meg så fint det ble! :D Et ordentlig barnerom!! :) Nå må du bare lære henne å sove, hehe! :D

    SvarSlett
  12. Anonym4:17 p.m.

    Rommet ble kjempe fint:)hilsen meg i nr 69;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)