lørdag, august 07, 2010

Jeg vet jeg har nok vesker men...

..når jeg nå en ytterst sjelden gang faller totalt for noen nye, så tror jeg det er SKJEBNEN at jeg skal kjøpe de! Nettopp...

Hos nitrolicious falt mine øyne nemlig på denne snæsne lissom-krokodilleskinnsvesken (H&M) her under:



Har spurt etter den på H&M, men butikkjenten visste ikkeno om den..Min sjel gråter en moteskvett. Den skulle komme i juli slæsj august...Får vel bare kikke etter den på nett da, eller løpe innom H&M en gang iblant!

Sverger på at dette ikke blir noen mammablogg, men litt oppdateringer er vel på sin plass! Minibollen vår virker nemlig som han/hun har det helt greit... ;-) Da var det sagt..ønsker alle de som tuller seg inn her en herlig helg!

17 kommentarer:

  1. Klart du må ha oppdatering om minibolla! Og min blogg skulle faktisk heller aldri være noen mammablogg.. men etterhvert ble det for vanskelig å la være, rett og slett. Gleder meg veldig til å høre kjønnet og nå er det bare 17 dager igjen : D

    SvarSlett
  2. Det er HELT klart skjebnen! Og ja, det er klart vi vil høre om minibolla:) Utrolig søtt kallenavn!

    SvarSlett
  3. Ah, jeg har bare en som kan brukes, og den faller snart fra hverandre! Noen tips om gode nettbutikker med kule vesker kanskje? :)

    SvarSlett
  4. //Bare vent til du blir mamma på utsiden også. Saker som dette kommer til å rive deg i småbiter... enn så lenge kan du skylde på hormoner, men om et knapt år kommer du til å være så full av kjærlighet at det gjør fysisk vondt å høre om barn som ikke blir elsket.

    SvarSlett
  5. hei,

    jeg googlet denne krokodillevesken så kom din blogg opp..vet du hvor man får tak i denne vesken? jeg har spurt på hennes men de får den aldri inn..

    veskesamler:)

    SvarSlett
  6. Ja det gjør det og jeg skal prøve å gruble over hva slags kjønn du har i vente når jeg ligger der å presser han ut :p haha. ja, seks dager igjen. håper bare jeg slipper å gå over termin. han var festet i begynnelsen, men nå surrer han så fælt overalt der inne :s

    SvarSlett
  7. //Ja, hun er smart! :) Da jeg var gravid med Sara, og hun var noe sånt som ni år, spurte hun om jeg visste at babyen i magen var ei jente. På spøk sa jeg at det bare gikk an å lage jenter i huset vi bodde i den gangen, de som bodde der før hadde fem døtre. Som om det var den naturligste ting i verden svarte hun; ja, men da må dere jo ta inn på hotell! (Hvis vi ønsket oss en gutt neste gang)

    Tallet 27? Et lite blogginnlegg om det kanskje? :)

    Takk for vesketips forresten :)

    SvarSlett
  8. Litt spent på det jeg også for jeg har ikke peiling. Er veldig dårlig å komme opp med navn... som Daniel er enig i. Nightmare before christmas er så koselig... faktisk ganske lenge siden jeg så den sist.

    Gleder du deg til tirsdagen da? Her skjer det så lite. Altså, det skjer ikke noe nytt. Så jeg vet ikke om jeg kanskje blir å gå overtid likevel. Kan tyde litt på det :(

    SvarSlett
  9. Såklart må du oppdater om hvordan det går i graviditeten din! spennende for oss å lese litt om den siden av livet ditt også!! Må si den veska var kuuuul... Si fra om du finner den :)

    SvarSlett
  10. Kjempe god ide! Tenker jeg setter den på nedlastning med en gang. Håper det kommer et innlegg i morgen om hva som venter seg der inne. Jeg er veldig spent nemlig :) Lykke til! Det er helt utrulig å ligge der den første gangen... surrealistisk og fantastisk :)

    SvarSlett
  11. // Jah! DET er plagsomt det! Jeg syns tre punktumer er nok jeg, og til og med det kan stresse meg. Senest i går fikk jeg tre (!!) svar -meldinger fra tre ulike personer av typen "det er greit det....." Umiddelbart må jeg tenke hva f.. de punktumene skal bety, er det greit, eller er det ikke greit liksom. GAH!

    SvarSlett
  12. ÅÅH! Gratulerer så mye! Nå skal du se det blir morsomt å handle babyklær! Når du vet hva du skal se etter og ikke trenger være like nøytral. Og etterhvert komme med babynavn! Kan tenke meg dere er lykkelige. Ultralyden henter mange følelser.

    Er nok ikke på fødestuen, men har vært oppdatt av å besvare telefoner fra folk som trur jeg føder nå. Men jeg gjør ikke det. Har sånne modningssmerter bare... og jeg er så utålmodig at det er skummelt. Like før jeg går til flere kjerringråd.

    SvarSlett
  13. Dessverre har den ikke kommet ut riktig enda, jeg fikk lastet den ned med svensk tekst. Liker tekst på ting, men ja. Det er sikkert ikke lenge til den kommer ut fordet.

    Du kan slappe av når det kommer til bekkenknekkelydene. Det gjør ingenting vondt, det er bare veldig rart å høre slike lyder komme der i fra. Man kjenner et lite press... men ikke vondt på noen måte. Skal visst bare være tegn på at han tilpasser seg i bekkenet... det høres ikke godt ut... men ja.

    Og nå skal jeg lage meg kakao :-D

    SvarSlett
  14. Sv: Åhh, takk :) God du er! Ikke alltid like lett å tenke sånn selv, men det hadde såklart gjort alt mye lettere. Vi er nok alle våres verste fiender når det gjelder det der. Hehe.

    Jeg har også dilla på vesker :S huff, har så mange, og så mange jeg ikke bruker.. Men de er jo så fine :P hehe

    SvarSlett
  15. ÅÅååh, jeg vil høre om minibolla :D

    SvarSlett
  16. Det er meget mulig. Men det er rart at det skulle skje nå... egentlig. Jævlig dumt at man ikke kan tvinge noen til å ta ansvar... men det er kanskje best sånn her. Da slipper barnet krangling og tull.

    SvarSlett
  17. Lasta ned serien når den kom, men etter å ha sett de to første episodene ga jeg opp. Vet ikke om det var fordi mellomrommet på fortennene på kelnerjenta irriterte meg eller om det bare var for mye fantasi. Men nå kjeder jeg meg altså. Håper jeg rekker å like serien før jeg føder men.. det ser ut til å ta sin tid. Begynte nedlastningen igår og nå er den på 48.9% :( Flere serier du følger med på?

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)