onsdag, september 01, 2010

Raptus-festivalen 2010!

Besviiim!! I nyeste Nemi var det reklame for Raptus-festivalen (tegneseriefestival for den som ikke vet det..). Den går av stabelen 10-12. september, og gjett hvem som MÅ dit?? Den undertegnede Siv ja!! (..Jada, jeg vet jeg nærmer meg de store 30..whatever!)

Har hatt lyst til å gå noen tidligere år, men tenkt at hvis jeg skulle gå så måtte både Nemi-tegner Lise Myhre OG Skrue-tegner Don Rosa komme dit..og i år kommer de begge! Så da har jeg ikke noe annet valg da enn å komme! Det skal så vidt jeg har forstått holdes på Kvarteret..da får jeg jo også sett hvordan det har blitt der etter den store oppussingen som varte sånn..kjempelenge-ish.

Programmet for signering er ikke lagt ut enda..så da gjenstår det å se hvilke dager jeg tusler meg over fjorden. Noen som vil være med..?

Raptus-plakaten (tegnet av Don Rosa)






5 kommentarer:

  1. hehe - jeg nærmer meg også 30 - og hadde gladelig blitt med om jeg hadde bodd i Bergen fremdeles :)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde lett blitt med om det ikke var så himla langt unna;)

    SvarSlett
  3. Først: elsker navnet ditt ;)
    Ja hvis BEGGE skal, da må du jo dit! To fluer i en smekk! :'D
    x

    SvarSlett
  4. Haha, finnes det virkelig en tegneseriefestival?! Mulig det er jeg som er supergrønn, altså, men det var heeeeeeeeeeeeelt nytt for meg. Hoho. Du må jo gå :)

    SvarSlett
  5. Trodde tegneseriefestivaler bare var sånn de hadde på seriene på tv jeg, type big bang theory! hehe.. Kult da! Du må skrive om hvordan det var og ta bilder...

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)