torsdag, desember 07, 2006

Phu...bare eeeen eksamen igjen, så er det jul igjennn!!!


Var drit-stressa i hele 3 dager av den langsomt men sikkert eksamenen som nærmet seg...
Men nå er den over og forhåpentligvis er den bestått og gode greier! Skrev relativt mye med min rablende stygge stresse-skrift. Det er ikke det at jeg ikke kan skrive fint, men det skjer bare ikke på eksamener der man har litt lite tid på seg....Vel! Da var det bare en eksamen igjen! Og så var det jul! Skal jobbe i varmen som vanlig, og kall meg pervers men jeg gleder meg pittelitt til det. Har tross alt ikke jobbet siden i sommer, hvis man da ikke regner med dagene i varmen på Kvarterets kjøkken. Merkelig er det..alle mine tre siste jobber har innebært ovner i forskjellig størrelse...først så var det min bakt-potet-jobb hvor vi hadde en fantastisk ovn som bare brukte en time på å bake 30 poteter. Skulle gjerne hatt den..Min neste jobb var kjære smelte-verk-jobben min, som jeg fremdeles tasser tilbake til når penge-pungen blir slunken. Og så var det kokke-jobben på Kvarteret..agh..så mye god mat, så liten mage! Flere ganger har jeg siklet mens jeg står i kjøleskapet og titter inn på brownies med stjerne-drøssel på (fordi stedet tross alt heter "stjerne-salen") og på de gedigne røkte laksene som avogtil ligger der..å, smerten! I can't take the pain of not eating it! Men da får jeg deng av sjefen. Og det vil jeg ikke...faktisk.


Neste helg kommer en kamerat jeg ikke har sett på 3 år sånn ca. Det blir morsomt. Han er den som har erklært Karin-Parin "den perfekte kvinne". Og det står det respekt av å bli kalt! :) Selv om det ikke var meg som ble kalt det da...grrr! :P

Jaja...en eksamen igjen, og en uke igjen på skolen...Herregud, jge har bare 5 semestre igjen av utdannelsen min, iiiiiiiik!!!!! Angsten kryper innpå meg... Men først er det julegave-åpning enda noen år for mitt barnlige lille hjerte. Man er ikke voksen før man er ferdig med utdannelsen. Og utdannelsen tar som kjent et helt liv...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)