fredag, august 25, 2006

Schools in!


Helsepersonell!
Jeg er nå offisielt et av menneskene i denne verden som kan referere til seg selv med denne termen...Har kjøpt meg tenner som vi skal leke med i lab-timene, svindyre, I tell you! Melketenner og permanente ("voksen-tenner"). Har også fått meg en ytterst behagelig klinikk-uniform som føles som en pysjamas å ha på seg! Har hittil pillet i en medstudents munn (stakkars Lise!). Dessuten har jeg fått meg busskort (endelig!) og må stå opp klokka 0700 hver tirsdag, onsdag og torsdag...det er slitsomt...men sånn er det bare. Begynnt å lese sånn smått på pensum har jeg også. Nå skal jeg bort på Vektertorget for å kjøpe meg trenings-medlemsskap sånn at mine fra før av veltrente muskler (muhaha) kan bli enda mere veltrente... :P JEG holder på å bli små-voksen! Dette er et skummelt fenomen. Vet ikke om jeg helt vil...Ærsj..nei! Screw you world, I'm going hooome to play some x-box (forbannade c.s.i-spillet som jeg har satt meg fast i...murr murr...).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)