søndag, august 06, 2006

Sannheten om Rødhette



Halloween. En av de morsomste kveldene i året å gå ut på...Ifjor kledde jeg meg ut to kvelder på rad, som djevel (selvsagt) og neste kveld vampyr (klabert) hvor jeg hadde på meg mitt elskede, dyre, drit-fjonge korsett og med blod-ampuller i kjeften, som smeltet og ble til lekkert blod rennende nedover haken...gjett hvem som var i sitt ess! I år har jeg sydd (!) en smekker Rødhette-kappe; som jeg skal bruke i min grown-up "lakk-og-lær-versjon" av Rødhette...muhaha..min sjel fryder seg! Bilde av kostymet kommer rundt Halloween-tider...

By the way: Har fyktelig lyst å se "Sannheten om Rødhette" ! Frivillige støttekontakt-personer bes ta kontakt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)