torsdag, juli 20, 2006

Mitt navn er Siv Pan


Skriiiiiik!
På tirsdag fikk jeg dommen...det skjebnesvangre SVARET! Jeg; Siv, skal bli tannpleier! Jeg skal forhåpentligvis torturere alt fra små barn til søte små gamle damer, muHAHAHA! All makt i mine små tandre hender med 10 syl-skarpe klør! Blodet skal sprrruuuute!!! Førstepremien i de årlige (hemmelige) "beste tortur-tannpleier"-konkurransene skal bli MIN! MIN!!


....Men så kom jeg også på at det faktisk bare er 3 år til jeg er ferdig utdannet...Grøssssssse! Det er jo det samme som å bli gammel dame det (les: voksen/stor) !!! Fast lønningsdato, plikt til å møte opp hver eneste dag til fastsatt tid, kollegaer jeg må være snill med, pasienter som legger sitt (tann-)liv i mine hender! Slikt gjør at man blir VANT til å ha det fælt (les: være voksen). Snart går jeg vel så langt at jeg skaffer meg en hund jeg er forpliktet til å ta vare på, eller enda verre; en plante som trenger vann hver dag!!

"Jeg melder meg herved ut av blablablabla-klubben, vennlig hilsen Siv." Hadde det bare vært så enkelt som det! Snufse, hikst....jeg trenger en klem....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)