fredag, juli 28, 2006

Et parfymeri-lørvs bekjennelser

John Galiano-nåværende sjefsdesigner for CD


I confess... Har nok noen mandige kvaliteter ved min tilstedeværelse (type: skru-spikre-fikse-reparere- preparere) , men de kvinnelige pynte-kvalitetene stiger klart fram når jeg inntar et hvilket som helst parfymeri (favoritten er Esthetique på Xhibition destinasjon Bergen; her kan man virkelig plage den stakkars betjeningen uten at de blir åpenbart lei av en.. Good job!)

Joda...Jeg er et parfymeri-lørv.. Jeg lørver helst etter Christian Dior (særlig mascaraen, concealeren og leppestifter. Karins røde leppestift fra CD er magnificent, og jeg er misunnelig!), YSL (har fine bronsepudderet) og Guerlain (har dritgode øyenskygger derfra, og flytende liner..) For ikke å glemme å nevne Dermalogicas ( da går jeg på hudpleie-salongen borte ved Mac'ern ved det omtalte fisketorget) finfine micro-exfoliant (dyr dyr, men må ha!!) , øyenkrem og dermal clay-rens...Her skal det gjøres dyre innkjøp til høsten gitt, men alle produktene varer uanstendig leeenge, så det er vel egentlig well spent penger..? Er jeg en parfymeri-snobb (sitert: Karin) ?? Spør om jeg bryr meg! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)