tirsdag, mars 01, 2011

Farget håret..hmmm!

Vet ikke helt hva jeg synes om den nye hårfargen..Den skriver på tro og ære på pakningen at den bare varer 6-8 uker, så får satse på at den holder det den lover..? Det ble mye mørkere og mer rødlig enn det har vært før. Jeg har forresten jobbet suverent hardt med det ene nyttårsfortsettet mitt!! Det med å la håret gro altså..Føler meg dritflink, siden dette jo er en riktig prestasjon. Eller...?



..Og ja; jeg har sminket og kledd meg litt mer nusselig enn jeg pleier idag! Skal på venninne-besøk idag, juhu! Må jo sjekke ut den nye leiligheten til Karin :-)

12 kommentarer:

  1. Jeg synes hårfargen var fin jeg :)

    SvarSlett
  2. Fiiint Siv! Godt å pynte seg litt og ordne seg litt ekstra sikkert=) Har du brukt å ha lysere hår egentlig? Ser ikke så stor forskjell fra profilbildet, men jeg synes nå det var fint jeg=) Naturlig lissom. Hvis ikke kan du jo alltids prøve noe nytt når de ukene er omme hehe

    SvarSlett
  3. FINA! Håret ditt ser innmari glannsfullt og sunt ut :) Fargen kler deg, og det rødskjæret du skriver om ser jeg ikke noe til.

    SvarSlett
  4. Dødsnusselig er du! Og håret ser veldig fint ut herfra! :)

    SvarSlett
  5. Syns fargen kledde deg jeg! Må vel være litt herlig å stashe seg opp innimellom nå som du er småbarnsmor? :)

    SvarSlett
  6. Jeg syns du kledde det, jeg:) Så veldig naturlig ut!

    SvarSlett
  7. Ble fint da, syns du kledde det bra :D ! håper du har hatt en fiiiin dag <3 kOser du deg som mamma??

    SvarSlett
  8. SV: Storkoser meg på ferie. Herlig å få slappet litt av fra hverdagens mas og kjas! :)

    Håper du nyter tiden med den lille!!

    SvarSlett
  9. SV: At det smitter er helt korrekt! Hehe.. Jeg startet med en "liten" på foten for 3 år siden, så bygget jeg videre på den i sommer. Og nå ble det jammen to til! Hehe... :) Elsker det!

    SvarSlett
  10. Sv - vel, det er bare hjemme ting er sånn. Etter jeg ble større og kom meg lengre unna så har jeg innsett at hele verden ikke er sånn. Men man blir jo påvirket av ting man får høre opp igjennom.. Hvis du har sett de andre innlegga så er du at jeg ikke drømmer om å flytte tilbake, av mange grunner

    SvarSlett
  11. Syns du kledde det, jeg, det så veldig naturlig ut i alle fall! :)

    SvarSlett
  12. Å, så fint hår du har! :D Synes fargen var kjempefin på deg! :D

    SV: Ser du er tannpleier, hihi. Så jeg regner med du vet hva du snakker om :P Men tannlegen sa at det tar to dager før belegget kommer, og jeg har slike fine pusseskader :P Derfor fikk jeg beskjed om å bare pusse en gang for dagen og skylle munnen den andre gangen ;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)