fredag, juli 30, 2010

Almanakk-konkurranse!

Hos Astrid Katrine kan man veldig enkelt vinne en personlig kalenderbok fra personligalmanacka.se! Har tenkt mang en gang på å bestille meg en sånn, men det har aldri blitt noe..Så kanskje det blir en gratis en nå? Det hadde passet meg finfint! Alt du trenger å gjøre er å enten linke til henne i et blogginnlegg eller legge deg til som følger hos henne på bloglovin. Eventuelt kan du gjøre begge deler, for da får du flest lodd til trekningen!

....Men vær snill og ikke gjøre det samme, hehe!
Da blir jo vinnersjansene mine mindre.. :-D

3 kommentarer:

  1. Hehe - lover at jeg ikke skal gjøre begge deler. Jeg har en Filofax jeg kjøpte i London i fjor til noen hundrelapper mer enn den kanskje var verdt, så den kommer til å bli brukt til den faller fra hverandre :) Men jeg bestilte en sånn til min søster i bursdagsgave. Hun ble veldig fornøyd.

    SvarSlett
  2. Jaja, lykke til da - konkurrent!:D Alt bra med deg og den i magen?

    SvarSlett
  3. SV: Ja jeg har laget plakaten ja. Siden det er en kristen organisasjon som arrangerer debatten tviler jeg på at den kan bli helt nøytral (de vil vel helst "vinne" tenker jeg) selv om jeg fikk streng beskjed om å lage en nøytral plakat. Vet ikke om jeg synes tittelen deres "Guds eksistens" er så veldig nøytral da - men jeg tror at debatten kan være veldig interessant. Men det er nok mer fordi jeg selv går under benevnelsen tviler kanskje? Kunne sikkert ha skrevet et helt innlegg om akkurat det, men det gidder jeg ikke å bruke bloggplass på ;)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)