onsdag, april 21, 2010

Confessions of a stressed mind

Gull i munn..? Morgenfuggel er tull igrunn! Sitter på skolen og venter på at klokken skal bli 0930. Da er det på tide med atter et møte i gruppen, hvor vårt lille stressprosjekt skal syes sammen og være klart til å foredrages (er det et ord..?) om i morgen. Det blir bra, det er jeg helt sikker på. Men kjenner at det er krevende å jobbe i gruppe gitt! Gleder meg til å begynne å skrive på prosjektplan til masteroppgaven. Da kommer vi jo til å jobbe alene..det er bare det at jeg vet fremdeles ikke hva jeg skal ha om! Jeg er ikke den eneste; heldigvis. Neste fredag får vi presentert forskjellig forskning som drives med på HEMIL nå, og som vi kan slenge oss på hvis vi ber pent. Føler for å skrive noe som har med ernæring å gjøre, for da kan jeg jo faktisk få bruk for tannpleier-utdannelsen til og med! BTW; fikk karakter fra hjemme-eksamenen vi hadde før påske og det ble C..gjennomsnittskarakter. Men det er bedre enn D-en jeg fikk ifjor, høhø! Må-skaffe-mer-tid-til-å-lese-til-eksamen...printer det inn i hodet mitt!

I går GRAVDE jeg fram sykkelen min fra alskens rot (minidrivhus, hattehylle, parkettbord, snømåker, spade..you name it. Det er greit med et roterom, hehe). Og da måtte jeg jo ta meg en liten tur på vidunderet mitt. Kjøpte den i fjor, så den virket frisk og fin og så ikke ut til å trenge noe ekstra pleie. Jeg tråkket avgårde og fikk meg rett og slett en liten trimtur. Og gjett hvor jeg har vondt idag? Det nytter ikke å være godt polstret på rompen nei! Tror jeg skal vente en uke til neste sykkeltur..hehe. Enn så lenge blir det aerobic, styrketrening og gåtur. Prøver å bli flinkere til å variere! Da blir en kanskje ikke så fort lei heller..? Siden jeg sitter på skolen og ikke i nærheten av min lille grå sykkel plasserer jeg et foto her nedenfor, fra den godeste weheartit.com her som en illustrasjon. Den så ut som den hørte til på en husmorsblogg så! Hehe; husmorsblogg..er jo ikke akkurat det, men med alle innleggene her om interiør, matlaging og planteplanting kan en nesten kalle det det. Så; whatever, faller det ikke i smak så er det jo bare å la være å lese, hehe.




Må pugge på min del av foredraget nå, så tuddelu. Også er det vel på tide å ta bort tannpirkerne som holder øynene åpne og kjøre nedpå litt kaffe så jeg klarer holde meg våken noen timer. Lengter allerede til helgen, hehe. Arrh; gjett om jeg skal sitte i hammocken når vi kommer hjem, og kose meg i kulden? Det skal jeg; for idag er det SOL! Ønsker alle en flott dag!

3 kommentarer:

  1. Det er et hektisk liv du har! Syns du er flink, jeg:)

    C på eksamen er slett ikke verst, spør du meg! Da har du jo gjort det bedre enn en hel drøss med andre:)

    Så flink du er som sykler. Jeg hater å sykle, tror jeg tryna noen ganger for mye da jeg var liten. Akkurat det samme som med ski, egentlig, hehe..

    SvarSlett
  2. Bildet var kjempefint, litt nostalgisk, liksom.. :) Det er noen bloggere jeg følger som driver med eksamen nå... jeg er SÅ glad for at jeg ikke er en av dem :D Syns heller ikke en C var så ille, og forbedringer er jo alltid bra! :D

    SvarSlett
  3. Jeg har hatt planer om å kjøpe meg sykkel lenge nå, så tror jeg må sette planen ut i livet snart! Synes du gjorde det bra på eksamen jeg! C er fine greier det! :)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)