tirsdag, februar 02, 2010

Vareprøver..?

Er litt småskeptisk til det med å få tilsendt vareprøver fordi man har blogg..Likevel har jeg registrert bloggen min nå, etter tips i et innlegg hos Hild Frøya. Så da er det bare å vente å se om det faktisk kommer noe prøverier i posten!

Bare det ikke er testet på dyr da..Leste på Heidis blogg at yndlingsmerket mitt Dior kanskje sannsynligvis er testet på dyr. Gruff...What to do??

Listen over merkene som er på Heidis "vær obs på"-liste:
Dior (jeg gråter stille..)
L'oreal
Lancôme
Maybelline
Max Factor

Her er noen av de dyrevennlige merkene:
Glo Minerals
Mac
Nyx
Estee Lauder
Bobbi Brown
Revlon
Elf
Gosh
MD Formulations
Body Shop
Urban Decay

Jaja..jeg er jo generelt skeptisk uansett. Fikk nemlig veldig reaksjon (type: skikkelig renne-øyne) av en øyenskygge fra The Body Shop for noen år siden. Den var knallfin, men selv om jeg ALDRI har reagert på noe før (med mindre sminken er gammel) reagerte jeg altså på den. Og igjen: What to do?

Må vel lete etter nytt yndlingsmerke igjen da..Har en greie for Guerlain skygger; men vet ikke om de er testet på dyr..?

No animal testing please..

2 kommentarer:

  1. Off, jeg hater å finne ut at merker jeg liker ikke er dyrevennlige.. Hmf.. Skulle tro folk var kommet langt nok i 2010 til at de kunne finne noe annet enn dyr å teste på=/

    Sv: Takk! Det var snilt av deg:)

    SvarSlett
  2. Alt man skal passe på.. jeg liker Loreal, men de tester på dyr, jeg vet. Jeg sier som deg, gruff..

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)