søndag, februar 14, 2010

Happy Valentines day!

...og Morsdag! Og Fastelaven! Og kinesisk nyttår! Phu..mye på en gang gitt. Det er godt at det er helg. OG at man kan gi seg selv en energiboost ved å spise uanstendige mengder sjokolade og annet snop. Ikke at det er det vi har brukt helgen på, neinei!

Eller..?


Den ene bunken med sjokolade på bildet ovenfor er forresten til en kake jeg skal lage idag. Den som kjenner meg godt vet at det å lage kake er noe jeg virkelig ikke greier! Vet ikke hvorfor, men det skjærer seg alltid, uansett. Gremm..Så idag gjør jeg et nytt forsøk. Det ferdige produkt skal bringes med til svigers..Hvis kaken blir fin, legger jeg selvfølgelig ut skrytebilde senere, hehe.

Her er oppskriften på kaken..har forresten laget den før. Mange ganger. Grunnen er rett og slett at jeg måtte lage den om igjen fordi den ikke ble bra! Den var til en venninnes bryllup, så den MÅTTE jo være perfekt..Skal også ha rosa og røde hjerter på som pynt for anledningen.


I anledning Valentines googlet jeg ordet.. Hva skulle en gjort uten google?? Hehe..Dermed fant jeg en nettside som jeg må skryte litt av. Det er en dame som er utrolig flink til å male feer! Ta en titt på Amy Brown HER. En liten Valentines-fe, laget av Amy:



Min kjære kjenner meg godt! Nedenfor er Valentines gaver fra han.. *smiil!* Nemi og Coco Chanel-filmen! Det kan ikke bli bedre..Eller jo!! Fikk sjokolade også, men den fortærte vi igår..I frykt for å virke uromantisk sier jeg ingenting om at den ene presangen han fikk av meg, var en Star Wars-bokser..Kremte..Derfor omformulerer jeg meg: Min kjære fikk undertøy til Valentines..hihi!


..og hva jeg skal gjøre nå; lese stortingsmeldinger og NOU-er. Hipp hurra:

3 kommentarer:

  1. Vi feirer ikke Valentine's vi.. Men men, jeg hiver innpå sjokolade uansett;)

    Og du, den kaken hørtes fantastisk ut! Kanskje du vil legge ut oppskriften...?:)

    Ha en fin Valentine's day, fastelavnssøndag, kinesisk nyttår, og alt annet!

    SvarSlett
  2. Så koselig med kake med hjerter på. Jeg fikk et søtt smykke med et hjerteanheng av min kjære. Siden jeg aldri har feiret Valentines day før (første gang jeg har en kjæreste som bryr seg om Valentine) ble jeg kjempeoverrasket :)

    Kos deg med Valentine, osv... :)

    SvarSlett
  3. HAR DE FÅTT DE LILLA PÅSKEEGGENE på butikken altså;) wow. jeg liker sånne. Happy valentine, eller rettere sagt, Happy kinderegg søndag.

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)