torsdag, august 13, 2009

Gullhår i rompa!


"Vi trenger noen snarest; kan du begynne i jobb allerede imorgen??"
var neesten det min (forhåpentligvis) nye arbeidsgiver sa til meg da vi snakket på telefon, etter å ha fått tlf-nr til en tannklinikk hvor søsteren til en kollega av min kjære samboer, jobber..komplisert..men da har vi avtalt 3 jobbe-dager hvertfall! Håper jeg får mye mer..Det er riktignok som assistent/tannhelsesekretær, og ikke tannpleier, men en plass må man starte! Jeg gleder meg til tirsdag! Blir herrrlig å kjenne lukten av tannklinikk igjen..kremt..noens skrekk, andres glede :-D

Har fått skikkelig dilla på Chanel..kjempelyst å se filmen om den unge Gabrielle "Coco" Chanel!! Lyst på noe i tweed, men føler det ville fått meg til å se veldig gammel ut..hmm..Kanskje jeg kjøper Chanel-neglelakken istedet-den som "alle" blogger om nå i fargen jade..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)