tirsdag, februar 20, 2007

Hermegåsa Britney


Joda, jeg er en trend-skaper!
Det er bare det at alle andre følger med på min "sense of fashion" litt i seneste laget kanskje...Men det måtte komme for en dag: Britney tok en "Siv"! Hun snauet av seg alt håret og nå tyr hun til parykk. Ikke at jeg brukte parykk i mine tøffe hårløse dager, men nesten...Nesten! Hadde parykken jeg fant faktisk sett ut som et hår og ikke en pøl med transvestitt-oppkast, ville jeg nok muligens investert i den. Men heldigvis ei!


Etter mye farging og kaving med det stakkars håret mitt (tenk i oransje og så grå-grønne baner..) kom det til det stykke at jeg kjøpte en hårklippe-maskin og skrellet av alt som var...det kjentes skikkelig herlig ut å stryke hånden over det hårløse ødet etterpå, og det nye håret som vokste ut var som dun...men takk gud for at hår faktisk vokser! En gang, men aldri mer!

Det sjarmerende bildet av meg er tatt på Halloween 2003, og jeg prøver å se tøffff ut.... :)



Og her er hermegåsa 2007:

I rest my case! :P




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)