fredag, desember 29, 2006

Så kom det endelig for en dag; svart på hvitt!


Jæj ær driiitsmart!!!
Tok en test på http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml?users=1 som gikk på hvorvidt man tenker som en dame eller en mann. Skårene hvor jeg egentlig ikke skulle skåre så høyt, og hvor menn skårer høyt; der skåret jeg høyere enn gjennomsnittet hos menn! Ergo; jeg er smart som bare det! Det stod til og med at bare ingeniører og vitenskaps-forskere skåret så høyt på en av test-seriene...DEN skal jeg leve lenge på gitt! Men jeg har dog en litt mannete hjerne sa test-resultatet...mer mannete en damete; en mannete hjerne som finner det for godt å møkka-grine av "Just like heaven" som jeg endelig fikk lastet ned..søte filmen..Ta testen! Og se filmen! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)