tirsdag, juli 04, 2006

Jevla neglene mine



Jeg har årntli tjukke og sterke negler...velger å tro det kommer av gode gener.


Dette gen-fenomenet fører til at jeg kan la de vokse seg ganske så lange før de begynner å flise seg og knekke. Det å kjøpe neglelakker er et hellig ritual for meg, hvor alt fra de knæsjeste fargene (les: kanarigult, oransj) til de mer mørke og dystre (les: svart, mørke-blått) får sin plass i min neglelakk-befengte leilighet.. Vurderer å ringe Quentin Tarantino å spørre om vi skal gjøre en nyere og bedre Tarantino-versjon (!!) av "Catwoman". Hihi...morsom tanke...Kveste! Klore!

I skrivende stund er disse klørne for lengst klippet av og bitt litt på... (tidligere negle-biter som meldte seg inn i "Anonyme Neglebitere" og ble kvitt denne synd. .Men med tilbakefall..litt svinn må man regne med..). Sommer-jobben jeg har krever korte negler, men til høsten skal det igjen spares. Call me Tarantino!! I'll be your pusssycat... :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)