søndag, juli 30, 2006

Broken/to be fixed


Mine foreldre har vært bortreist i hele 3 dager. På den tiden har jeg rukket å bli ødelagt/gått i stykker, men da nevnte mamma og pappa ikke har vært hjemme, har de ikke kunnet fikse meg.. Kom hjem sliten og fæl fra en skikkelig travel og varm spreng-skift-dag på jobb (jadda, selv om det var søndag så hadde vi ikke tid til en eneste pause! Slike dager forekommer heldigvis ikke så ofte) og viste fram min ødelagte legg. Hvor da min mor nesten ramlet av stolen. Så ille var det faktisk. Min venstre legg er dobbelt så stor som den høyre. Forklaring: var å jogga på fredag, da jeg kjente et STIKK! "Iiiiik! Harævækk!" tenkte jeg, og klasket til den ikke-enda-ødelagte-legg. "Jaja, det kan da ikke være verre en bittet jeg fikk på rompa, kan det!" tenkte jeg. Åpenbart så var det jo det, da jeg våkna opp på lørdag med en semi-max-stor legg. Det klødde som 40 ville maur og jeg krafset kraftig på det. Så gikk jeg på jobb...la merke til at det røde området hvor bittet var lokalisert, var blitt om mulig enda større. Men idag tok det kaka..Mamma vil tvinge meg til LEGE hvis det ikke blir bedre innen imorgen tidlig! "Ærsj, men jeg har jo friiii da, jeg vikke til teite, slemme legen!" tenker jeg. Denne kommer jo bare til å gi meg en paracet likevel..? Sukk..Jeg; et klegg-stikk-VRAK! Skal lese meget nøye om hva slags aromaer insekter ikke liker før jeg tar en jogge-tur igjen...Håper andre kan ta lærdom av denne opphovnede beretning. NEI til bitende insekter!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)