torsdag, august 06, 2009

Blogging


Da var det plutselig lenge siden sist blogginnlegg
...vurderer å prøve å bli litt flinkere. Leser en god del blogger for tiden, og blir litt inspirert der. Det har vel egentlig ikke vært så mye å skrive om det siste året, på grunn av skoleskoleskole...veldig mye stress den siste tiden, da alle modeller, journalgodkjenninger og røntgenstatuser m.m skulle være i boks. Nå er jeg heldigvis ferdig med bacheloren i tannpleie; BANK I BORDET for det!! Fra student-til arbeidsledig! :-S

Nå begynner jeg på mastergrad i helsefag; via psykologisk fakultet. Kan nesten si at jeg har sneket meg inn bakveien der, siden jeg tok psykologi grunnfag to ganger for å prøve å komme inn på masterstudiet i psykologi, hehe.

Hva annet har skjedd siden sist jeg blogget? Vel..har flyttet inn i hus på landet med min kjære samboer, fått oss katt, nesten kjøpt min fars gamle bil (har aldri hatt egen bil, så det skal bli herlig!!), solgt leiligheten jeg har bodd i de siste 6 årene og vært på mitt første intervju for å slippe å være arbeidsledig..noe jeg rett og slett ikke helt vet hvordan gikk. Som den flinke katastrofe-tenkeren jeg er, satser jeg på å måtte lete litt til...

Sør-Afrika; hvor min kjære bodde ett helt utrolig fælt år, har jeg ikke nevnt her; så derfor gjør jeg det plutselig nå! 3 kjempefine uker kjørte vi rundt langs kysten for det meste og ferierte. Var blant annet på safari og "hopping mellom tretopper" (en slags bortover/nedover-rapillering i tau fra tre til tre). Poster et bilde fra en tur på stranden vi hadde, i solnedgangen..romantisk som bare fy, hehe ;-) Av hensyn til min kjære T blir det et bilde kun av meg..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)