søndag, februar 25, 2007

H(års)-kavalkade!


Når jeg ser på bilder jeg har av meg selv, kan jeg ikke annet enn å tenke enn at jeg må ha hatt alvorlige fritidsproblemer!
Så derfor fant jeg ut at jeg vil samle noen av disse underlige og mindre underlige sveisene mine. Skulle gjerne tatt med bildet der jeg har lilla hår..eller rosa hår..eller da jeg hadde hanekam. Men ups! De bildene har visst noen gjemt! :P


<---Dun-hår i det herrens år 1983/84!


<---Gjør et stort hopp fram til 1999. Da så jeg ut som et lykketroll.. Av en eller annen grunn sluttet jeg å gre håret mitt. Og av en eller annen grunn synes jeg det så veldig kult ut...Her i dåpen til min niese.


<---Lange fletter og et ekte beruset Siiiv-glis på høsten 2002 (tatt på hytte-fest i Kinsarvik)


<---Fremdeles høst 2002. Folkehøyskole-året var en begivenhetsrik periode i mitt hår-liv kan man vel si: Svart en måned eller to etter at flettene på morderisk vis ble tatt vekk (smertefull opplevelse!)


2003; jeg og Karin levde det glade psykologi-studentliv..akk..det var de (slappe) tider! Etter å først ha farget håret halvt ihjel (type oransje) og ha klipt håret i en meget kul og moderne sveis, men akk så vanskelig stelt sveis, orket jeg ikke mer og kjøpte meg en hårklippe-maskin og skrelte av alt! Kan anbefales, men kun som en en-gang-i-livet-greie...har aldri følt meg så lite jente som da! og jeg ble kalt "gutten" på jobb...murre..


2004; Har klippet meg lugg (noe som jeg selvsagt gjorde selv. Selv-klipt er vel-klipt! Og billig!) Husker det som det var igår! Jeg kommer på morgen-besøk (klokka 1400) til Karin for å vekke henne for og gå tur i det fiine været (noe som ikke skjedde). Karin tar så bilde av meg som jeg kan legge ut på blink-profilen min sånn at jeg kan finne meg noen manne-hjerter å smelte..rrr...(noe som forøvrig ikke gikk så bra).


Tror dette må være 2005, men ikke sikker. Håret ser faktisk passe normalt ut...om enn ikke resten da.


Og dette er da det siste bildet i den foreløpige hår-opptellingen min. Det må vel være tatt i 2005 det også tenker jeg. Hadde litt Betty Page-dilla.

Oppfølging kommer...sikkert! :P


1 kommentar:

  1. Hahahah dette likte jeg!! Masse kult og dramatiske vrier, kjenner deg jo nesten ikke igjen fra bilde til bilde;) Det er sant at alt kler den smukke!! Jeg har ikke brukt børste på mange år jeg;p Kremt

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)