fredag, september 03, 2010

Det var disse babyene igjen da..

For et par måneder siden fant min kjære samboer (av en eller annen grunn) en blogg som skrives av en dame; Adele, som har mammapermisjon..Hun tar bilder av sin lille nurke-jente hvor hun prøver å forestille seg hva hun drømmer om når hun sover. Bildene er så nusselige at jeg må rett og slett nevne bloggen her, nemlig Milas daydreams!



...Sånn apropos babyer..så har lille-nurket i magen det bare bra tror jeg. Idag har hun smakt kakao med chili og ingefær, hirr! Hun rører seg mye mer nå, og magen min har virkelig begynnt å vokse. Og apropos igjen, så har jeg en god nyhet og en dårlig nyhet. Den gode er at jeg har kommet halvveis på babyteppet, huhei hvor det går! Den dårlige..vel..trenger 3 nøster til med garn til babyteppet, og skulle kjøpe idag..men garnet var utgått fra butikken. WHAT?? Kikket i en annen garnbutikk, men de hadde ikke det merket. Pokker. Grem! Da blir jeg vel nødt til å surfe rundt på nett å lete da! Godt at det er helg nå, så jeg har tid til lete-etter-garnet-med-det-rare-navnet-surfing. GOD HELG! :-P

Ja, åsså forresten! Fiksa litt på designet på bloggen (drop-down-menyen fungerer fremdeles ikke=helgens prosjekt ved siden av garn-surfing) og gjorde det litt mer høstlig..ser det greit ut..?

4 kommentarer:

  1. Siv Annette viste meg den bloggen her om dagen, den er så fin!! Så kjipt med garnet, håper du finner det..

    Nydelig design du har fått deg:)

    SvarSlett
  2. Oi, så mange innlegg det har kommet i mitt fravær. Designet var flott og koselig. Lillegutt er ute og er kjempe stor. 3792g og 52cm var han. Helt utrulig. Skal se om jeg klarer å merke et bilde og legge det ut i kveld. Er litt surrete. Ammetåke, så jeg håper jeg ikke glemmer det før jeg legger meg :p

    SvarSlett
  3. Så fint nytt design - lurte først hvilken blogg det var jeg var kommet inn på (vi bloglovin) da jeg først klikket meg inn. Hehe :)

    SvarSlett
  4. For en herlig blogg! :) Kjenner jeg gleder meg på dine vegner til babyen kommer!

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)