tirsdag, august 08, 2006

Bergen here I come, baby!


Jeg er segen...
men ikke misforstå! Er glad som ei halvfull lommerlerke, fri som fanden, filosoferende som Ari (stoteles) selv og klar som et klegg-egg! Hadde siste dag på jobb igår, og det var en fiiin dag. Det var selvsagt littegranna varmt (50+) men dagen gikk overraskende greit. Også hadde Ellen (kollega) bakt sjokolade-kake som jeg gaflet i meg..nam!


Nu bærer det til Bergen den by i morgen tidlig, og til stor-shopping! Skal dog kjøpe fornuftige ting ..hvis du trodde noe annet.. (les: ekstern harddisk, bokhylle, cd-hylle, vifte ++). Gleder meg som et misforstått murmeldyr til blant annet å sove godt på min fantastiske overmadrass (arhhh..) , leke med Suzi i sol-nedgangen (som sees i vinduet) , begynne å heisepeise på treningsstudio med Karin og se alle venner igjen.. ja, også studere faktisk; som jo er grunnen til at jeg befinner meg i vakre Bergen.. :)


1 kommentar:

  1. Anonym1:26 p.m.

    åhh...Siv, du er heldig du som skal til Bergen, tror nok jeg dro fra byen litt for tidlig for savner alt som har med den byen å gjøre veldig...! Til og med buekorpset..(eller NEI!)

    SvarSlett

Spamming og usaklige ting slettes. Sånn ellers er du fri til å kommentere som du vil :-)